شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

تهیه‌کننده «ماهی و برکه»:

نمی‌توان همه فیلم‌ها را با هم روانه پرده سینماها کرد تا به برخی فیلم‌ها تعداد سانس و تعداد سالن محدود برسد!

فیلم سینمایی‌ «ماهی و برکه»

سینماپرس: هادی انباردار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی بیان کرد که فعلا برنامه‌ای برای اکران این اثر نداریم.

به گزارش سینماپرس، هادی انباردار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی گفت: این فیلم تا به امروز در چند جشنواره خارجی حضور داشته است؛ در جشنواره‌های بلاروس، هند و آمریکا پذیرفته شده‌ایم و برای چند جشنواره دیگر هم درخواست حضور داده‌ایم. به همین دلیل نگاه‌مان این است که فیلم می‌تواند حضور پررنگ‌تری در جشنواره‌ها داشته باشد و کسب امتیاز کند. اولویت ما در حال حاضر حضور جشنواره‌ای است و فعلاً برنامه‌ای برای اکران «ماهی و برکه» نداریم.

وی درباره بهبود شرایط سینماها برای اکران فیلم‌ها هم گفت: این واقعیت است که در حال حاضر وضعیت بهبود پیدا کرده است اما نباید فراموش کرد که اگر همه دوستان تهیه‌کننده بخواهند با تعجیل فیلم‌های خود را روانه پرده سینماها کنند، با پدیده فیلمسوزی مواجه می‌شویم. امروز حجم بالایی از فیلم‌ها در صف اکران هستند. یکی دو فیلم فروش خوبی داشته‌اند و به همین دلیل خیلی از دوستان مجدد به اکران امیدوار شده‌اند اما لازم است که در شورای صفی اکران یک برنامه‌ریزی منظم داشته باشیم.

این تهیه‌کننده سینما تأکید کرد: نمی‌توان همه فیلم‌ها را با هم روانه پرده سینماها کرد تا به برخی فیلم‌ها تعداد سانس و تعداد سالن محدود برسد. این شرایط همان فیلمسوزی است. یکی از دلایل ما هم برای اکران نکردن فیلم «ماهی و برکه» همین شرایط است هرچند فعلاً برنامه اصلی ما حضورهای جشنواره‌ای است. از آنجایی که بحث کرونا در دنیا هم کم‌رنگ‌تر شده است، جشنواره‌های سینمایی فعال شده‌اند و اولویت ما ارائه این فیلم به جشنواره‌هاست.

تهیه‌کننده «ماهی و برکه» با تأکید مجدد بر عدم اکران این فیلم تا پایان سال جاری گفت: فرصت چندانی هم البته تا پایان امسال باقی نمانده، چند هفته دیگر جشنواره فیلم فجر است و بعد از آن هم اکران آخر سال را داریم. اوایل سال آینده هم ماه رمضان است و فرصت مناسب برای اکران فیلم به نظرم از بعد از عید فطر سال آینده است.

وی درباره غیبت فیلم در جشنواره فجر امسال هم بیان کرد: تمایل داشتیم «ماهی و برکه» را به جشنواره امسال ارائه کنیم اما اعلام کردند چون پیش‌تر در جشنواره بلاروس حضور داشته است، امکان حضور در این جشنواره را ندارد. در رویدادهای داخلی این فیلم تنها در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور داشته که براساس آیین‌نامه درخواستی خطاب به دبیر جشنواره فجر داشتیم که فیلم ما را بپذیرند اما جوابی به این درخواست ندادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.