چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

در دوازدهمین دوره؛

مدیران جوایز ایسفا معرفی شدند

اهدای نشان ویژه ایسفا در جشنواره فیلم «وارش»

سینماپرس: مدیران هنری، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و دبیرخانه دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، مرجان اشرفی‌زاده دبیر دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا مهدی دوایی را به عنوان مدیر هنری، رکسانا قهقرایی را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و منصوره حسینی را به عنوان مدیر دبیرخانه دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی کرد.

مهدی دوایی مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک متولد ۱۳۶۰ در تهران است. او کارشناسی طراحی گرافیک را از دانشکده هنر و معماری و کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی و کارگردانی را از دانشکده صداوسیما دریافت کرده است. دوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و در این ۲ دهه به عنوان مدیر هنری، فیلمساز، مشاور و طراح با سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلفی تجربه همکاری داشته است.

مدیریت هنری دوره سی و نه و چهلم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از آخرین فعالیت‌های وی در این زمینه است.

رکسانا قهقرایی خبرنگار، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای متولد ۱۳۷۰ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران و ارتباط فرهنگی از دانشگاه سوره است. وی از سال ۸۹ فعالیت در مطبوعات را با هفته‌نامه «سروش» آغاز کرده و تاکنون با نشریات جام جم، صبا، فرصت امروز، خورشید، تهران امروز، تهران شهر و … همکاری کرده است. مدیریت ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سی‌وهشتمین و سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ششمین جشنواره فیلم‌های دانشجویی دانشگاه صداوسیما، مجموعه سپهر سوره هنر (حوزه هنری)، مدیریت روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه «خورشید»، چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، اولین جشنواره «سلفی ۲۰»، تحقیق و نگارش متن برنامه‌های تلویزیونی و مشاور رسانه‌ای پروژه‌های فرهنگی، تئاتر، فیلم و سریال از دیگر سوابق اوست.

منصوره حسینی متولد ۱۳۶۸ در شهر زاهدان دارای مدرک کارشناس ارشد معماری از دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانش آموخته دوره‌های فیلمسازی مرجان اشرفی‌زاده در موسسه امید پیام دهکردی است. وی همچنین دوره‌های فیلمنامه نویسی خانه بین‌الملل بامداد را نیز گذرانده و نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «تَن‌ها» را نیز برعهده داشته است.

دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) به دبیری مرجان اشرفی‌زاده بهار ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.