سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

«مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» اعلام کرد:

کمک هزینه ۲۰ میلیون تومانی نشر برای کتاب برگزیده «سینماحقیقت»

پنجمین روز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»

سینماپرس: شرایط اعطای کمک هزینه نشر «سینماحقیقت» که پیش از این، در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» معرفی شده بود، اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، این طرح با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب در زمینه سینمای مستند و ارتقا و به‌روزآوری دانش سینمای مستند کشور راه‌اندازی شده است.

در این رویداد آثار ارائه‌شده به دفتر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بدون نام پدید آورنده، توسط اعضای کمیته علمی شامل دکتر احمد ضابطی جهرمی، استاد محمد تهامی‌نژاد، دکتر شهاب‌الدین عادل و به دبیری سید مجید رحیمی مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش بررسی و در نهایت به آثار منتخب اعتبار نشر اعطا می‌شود.
جوایز کتاب «سینماحقیقت» شامل موارد زیر است: دیپلم افتخار به همراه اعطای کمک هزینه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی نشر، برای کتاب برگزیده «سینماحقیقت» و دیپلم افتخار به همراه اعطای کمک هزینه ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریالی نشر برای کتاب برگزیده «سینماحقیقت».

این اعتبار در قالب عقد قرارداد حمایتی با ناشر معرفی‌شده از سوی صاحب اثر برای دو اثر درنظر گرفته می شود و مرکز حقوق اثر را تملک نمی کند. متقاضیان از دهم بهمن سال ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت www.defc.ir ضمن اطلاع از آئین نامه نسبت به تکمیل کار برگ ثبت نام اقدام کرده و آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به دبیر خانه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.