دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

سعید منتظرالمهدی مطرح کرد؛

ژانرِ پلیسی و امنیتی در صدرِ رغبت مخاطبان آثار نمایشی

سعید منتظرالمهدی

سینماپرس: سردار سعید منتظرالمهدی دستیار فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل و مشاور فرمانده انتظامی کشور زبان هنر به ویژه در تلویزیون آمیزه‌ای منسجم از احساس و عقل دانست.

به گزارش سینماپرس، سعید منتظرالمهدی دستیار فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل و مشاور فرمانده انتظامی کشور در دیدار با طراحان و نویسندگان ژانرهای پلیسی و امنیتی گفت: زبان هنر به ویژه در تلویزیون آمیزه‌ای منسجم از احساس و عقل است که در سایه مدیریت توام با خلاقیت در مراکز رسانه‌ای از جمله مرکز سیما فیلم چند وقتی‌است که با جوشش و زایش تولیدات جذاب، پرنشاط و مفرح با کارکرد پیشگیرانه هماره بار مسئولیت بسیاری از مفاهیم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به دوش کشیده است.

مشاور فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: شاخص‌ترین خروجی آثار پلیسی و امنیتی پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و امنیتی و بالا بردن ضریب آگاهی خانواده‌ها و جوانان است.

او افزود: ضرورت خلق چنین آثاری با فضاسازی‌های بصری و استفاده از ترکیب‌بندی‌های همگون در موضوعاتی که نیاز امروز جامعه است کاملا واضح است و می‌بایست دستمایه کار مدیران رسانه‌ای در حمایت و پشتیبانی از تهیه کنندگان و فیلم سازان شود و فضای اطمینان بخشی را در این شب‌های بلند پاییزی برای مخاطبان رسانه ملی به ویژه خانواده‌ها که در کنار هم و باهم بسر می‌برند مهیا کنند.

منتظرالمهدی در پایان گفت: تولیداتی از جنس «سرجوخه»، «خانه امن»، «گاندو»، «نوار زرد»، «زیر خاکی» و… بیشترین رغبت را در مخاطبان خود ایجاد کرده است و قطعا تداوم این دست تولیدات از مهمترین رسالت رسانه ملی برای آگاهی بخشی و افزایش امید و در عین حال نشاط و سرگرمی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.