سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

ماجرای سانسور سریال «افرا»؛

حضور «جبلی» به منتفی شدن پروژه ضایع نمودن مقام «پدر» در رسانه ملی انجامید!؟

مجموعه تلویزیونی «افرا»

سینماپرس: سریال «افرا» عنوان تازه ترین دستپخت رسانه ملی است که به هجو شخصیت و فروکاست مقام پدر در منظر مخاطب ایرانی مبادرت می ورزد. حالا مهدی سلطانی، بازیگر سریال «افرا» جزئیاتی از ممیزی این مجموعه را منتشر کرد. ممیزی ویژه ای که معلوم نیست آیا به واسطه تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما صورت گرفته یا دلیل دیگری داشته است!

به گزارش سینماپرس، مهدی سلطانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «افرا» عصر دیروز و پس از پخش قسمت پایانی این سریال، در پاسخ به کامنت‌های مردمی درباره راز شخصیت «پیمان»، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پیمان قصه افرا، بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود و اعظم برای آبروداری از سیروس، می‌پذیرد مادرش باشد و برای این که داستان لو نرود، سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه‌های مختلف به عقب می‌اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد.

کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می‌کرد، این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد، اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل این که مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید حذف شود.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.