شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

لزوم ایجاد تحول در ساختار و رویکردهای رسانه ملی/۴

بقایی: امیدوارم مدیر جدید رسانه ملی بدون جناح بندی نگاه یکسانی به همه هنرمندان داشته باشد/ تلویزیون نیاز به تولیداتی بر اساس ذائقه و نیازهای روز مردم دارد

بهروز بقایی

سینماپرس: بهروز بقایی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در پی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما در خصوص لزوم ایجاد تحول در ساختار و رویکردهای رسانه ملی گفت: متأسفانه همواره نگاه تبعیض آمیز و بی مهری نسبت به یک عده هنرمندان در رسانه ملی وجود داشته و همیشه تنها تعدادی افراد خاص محبوب مدیران بوده اند از این رو امیدوارم مدیر جدید رسانه ملی بدون جناح بندی نگاه یکسانی به همه هنرمندان داشته باشد.

کارگردان سریال های تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» و «ماه مهربان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سال ها است بسیاری از هنرمندان ناخودآگاه از سازمان صدا و سیما طرد شده اند و به آن ها توجهی نمی شود پس اولین انتظار ما از رئیس جدید رسانه ملی به وجود آوردن تحول در این حوزه است و امیدواریم که از این به بعد به همه هنرمندان رسیدگی کنند و اجازه کار به همه بدهند.

وی ادامه داد: هنرمند طبیعتاً بر اساس نیازهای روز جامعه ایده ای به ذهنش می رسد و مدیران رسانه ملی نیز باید با سعه صدر با ایده های نو کنار بیایند تا رسانه ملی بتواند از رخوت کنونی خارج شده و در آن اقدامات مثبتی صورت گیرد.

بقایی سپس با بیان اینکه تلویزیون نیاز به تولیداتی بر اساس ذائقه و نیازهای روز مردم دارد تأکید کرد: مردم دیگر گرایش چندانی به تولیدات رسانه ملی به ویژه آثار نمایشی آن ندارند چرا که آنقدر فضا رقابتی شده و رسانه های متعدد دیگری وجود دارد که بدون سخت گیری های رایج در تلویزیون محصولاتی باب میل مخاطب امروز ارائه می کنند که مردم به سمت آن ها گرایش پیدا کرده اند.

این هنرمند در پایان این گفتگو افزود: البته از آنجا که محصولات رسانه ملی بدون دریافت وجه از مردم و به صورت رایگان به آن ها عرضه می شود و مانند پلتفرم ها و... مردم وجهی برای تماشای آثارشان پرداخت نمی کنند هنوز این پتانسیل را دارد که بتواند با تولیدات به روز مخاطبان را به سمت خود جذب نماید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.