دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

مدیر سینما آفریقا:

الان اگر در بهترین شرایط روزی یک میلیون تومان فروش داشته باشیم «روز خوب فروش» ما محسوب می‌شود

سینما آفریقا

سینماپرس: یک سینمادار گفت: به جرات می‌گویم ۸۰ درصد مردم هنوز نمی‌دانند سینماها باز هستند و مدام این سوال را می‌پرسند که مگر سینماها باز هستند.

به گزارش سینماپرس، علی برزگر در گفت‌وگو با میزان پیرامون میزان استقبال مخاطبان از سینما بعد از عید نوروز تا به امروز گفت: نه فقط در این سینما که در سینماهای کل ایران با شروع سال جدید، اکران فیلم‌ها تفاوتی با قبل از آن نداشت و همچنان میزان استقابل مردم از سینما پایین بود.

وی پیرامون عدم استقبال مخاطبان سینما بیان کرد: یک علت اصلی آن این است که فیلم‌های اکران شده در نوروز که هنوز هم بر پرده سینماها هستند مناسب اکران نوروز نبودند این در حالی است که اکران در آن ایام یکی از بهترین و پر رونق‌ترین روزهای سینماها بوده که متاسفانه این اتفاق رخ نداد چراکه فیلم‌های اکران شده در نوروز مناسب اکران در تابستان بود.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «درخت گردو» برای اکران عید نوروز خیلی خوب بود عنوان کرد: «درخت گردو» برای اکران در ایام تعطیلات نوروزی بسیار مناسب بود، اما متاسفانه به تازگی خبر آمد که اکران این فیلم آغاز می‌شود که به نظرم زمان حال برای اکران این فیلم مناسب نیست و فروش آنچنانی نخواهد کرد.

مدیر سینما آفریقا با اشاره به نیاز امروز مردم جامعه به فیلمهای کمدی تاکید کرد: در شرایط کرونایی امروز که مردم از نظر روحی خسته هستند فیلم‌های کمدی بیشتر از دیگر ژانرها جوابگو هستند و باید اینگونه فیلم‌ها اکران شوندد تا مردم برای دقایقی در کنار خانواده‌های خود اوقات مفرحی داشته باشند. تجربه اکران «دینامیت» نشان داد مردم نیاز به دیدن فیلم‌های شاد و مفرح دارند.

این سینمادار در همین راستا ابراز کرد: شرایط فروش با قبل از کرونا خیلی فرق کرده و قبل از این در یک سانس ما دو میلیون تومان بلیت می‌فروختیم، اما الان اگر در بهترین شرایط روزی یک میلیون تومان فروش داشته باشیم، روز خوب فروش ما محسوب می‌شود. این روزها هم از نظر وضعیت کرونا و هم شرایط اقتصادی، شرایط خوبی نداریم و تلبیغاتی هم برای فیلم‌های سینمایی نمی‌شود. به جرات می‌گویم ۸۰ درصد مردم هنوز نمی‌دانند سینماها باز هستند و مدام این سوال را می‌پرسند که مگر سینماها باز هستند.

برزگر پیرامون قیمت بلیط سینما ابراز کرد: قیمت واقعی بلیت سینما ۳۰ هزارتومان است، اما در سینما آفریقا بلیت با قیمت ۲۰ هزارتومان فروخته می‌شود و سه‌شنبه‌ها این قیمت به ۱۰ هزار تومان می‌رسد. این کار به علت ترغیب بیشتر مردم برای آمدن به سینما انجام می‌شود و اقدامی موثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سانس‌های این سینما از ۱۲:۴۵ آغاز و آخرین سانس آن نیز۲۱:۳۰ دقیقه است، بهترین زمان اکران در این سینما ۶ الی ۷ بعد از ظهر است که در شرایط کرونایی در همین زمان سینماها خالی از جمعیت هستند. سالن باز این مجموعه ۴۵۰ صندلی دارد و در بهترین سانس ۱۰ نفر مخاطب داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.