یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

سریال جدید شبکه سه؛

ادامه فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» تا مهر

سریال شرق بهشت

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پور کیانی در تهران ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، علی پورکیانی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با اشاره به آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و با فیلمنامه ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، از بهمن ماه سال ۹۹ در تهران آغاز شده و همچنان ادامه داد البته چند بار بدلیل گسترش بیماری کرونا و با هدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شدیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تصویربرداری سریال «شرق بهشت» تا اواخر مهر ادامه پیدا کند و هم اکنون همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است و مسعود سخاوت دوست نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.

پورکیانی بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در ۳۵ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شود و بر اساس آنچه که به ما اعلام شده پخش آن بعد از پایان سریال «گاندو» آغاز خواهد شد.

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» هستند.

محمد حسین غضنفری تدوینگر شناخته شده سینما و تلویزیون است و تدوین فیلم های سینمایی همچون «میم مثل مادر»، «شب واقعه»، «برف روی شیروانی داغ» و مجموعه های تلویزیونی «رهایم نکن»، «آپارتمان»، «شیخ بهایی»، «طلسم شدگان» را برعهده داشته است و سیمرغ بلورین بهترن تدوین را برای فیلم «شب واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی از جشنواره فیلم فجر کسب کرده است. سریال «شرق بهشت» اولین تجربه وی در مقام کارگردانی است.

علی پورکیانی تهیه کنندگی سریال نیز تاکنون تهیه کنندگی مجموعه های پربیننده ای همچون «رهایم نکن»، «کشیک قلب»، «بیداری» را در کارنامه خود داشته است.

تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را همراه با آیدا پناهنده برای فیلم «زالاوا» از جشنواره فیلم فجر بدست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.