چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۷

کاسبی: امیدوارم مردم دیگر فریب جریان سازی انحرافی برخی سلبریتی ها را نخورند/ رفتار سلبریتی ها بیشتر احساسی است تا عقلانی!

محمد کاسبی

سینماپرس: محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی های بی سواد برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: درست است که سلبریتی ها برای عامه مردم جذابیت دارند اما نباید اجازه داشته باشند برای وضعیت کشور تعیین تکلیف کنند؛ البته اصل دمکراسی این است که هر فردی اعم از سلبریتی یا یک فرد عادی بتواند رأی و نظر خود را با صدای رسا اعلام کند از این رو این خود مردم هستند که باید با هوشیاری و خرد کامل در مواجهه با این قشر برخورد داشته باشند، هرگز چشم به دهان سلبریتی ها ندوزند و با آگاهی و شناخت کافی دست به انتخاب فرد اصلح برای اداره امور اجرایی کشور بزنند.

بازیگر فیلم های سینمایی «آسمان هشتم» و «توبه نصوح» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: رفتار سلبریتی ها بیشتر احساسی است تا عقلانی و از جایی که سواد سیاسی ندارند قطعاً نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند و عموم مردم را ترغیب کنند تا به کاندیدای مورد نظر آن ها رأی بدهند.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی که باعث شده تا سلبریتی ها به خود اجازه بدهند در اموری که هیچ آگاهی، سواد و تخصصی راجع به آن ندارند نظر بدهند این است که ما در کشورمان حزب نداریم. این جریانات اصولگرا و اصلاح طلب و این احزابی که فقط به صورت اسمی ادعای حزب بودن دارند نمی توانند کارآیی لازم داشته باشند و همین باعث می شود تا سلبریتی ها در این وسط میدان را به نفع کاندیدایی خاص در دست خود بگیرند.

کاسبی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا احزاب هستند که در زمان انتخابات سر و کله می زننند؛ حزب مرامنامه و اساسنامه دارد و همه چیز آن مشخص است. همانطور که مردم بنا به دلایل مستحکم خودشان طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند اگر حزبی هم وجود داشته باشد و تکلیفش روشن باشد و همه چیز آن به صورت علنی و شفاف بیان شود مردم به جای اینکه پیرو سلبریتی ها بشوند پیرو احزاب خواهند شد.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: من امیدوارم مردم دیگر فریب جریان سازی انحرافی برخی سلبریتی ها را نخورند و خودشان به صورت آگاهانه و مستقل مبادرت به انتخاب فرد اصلح کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.