دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۳

سلیمی: اگر منافع شخصی سلبریتی ها به خطر بیفتد از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد!/ برخی چهره ها به صورت مهندسی شده وارد عرصه حمایت های انتخاباتی می شوند

سهیل سلیمی

سینماپرس: سهیل سلیمی کارگردان سینما در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: اگر منافع شخصی سلبریتی ها به خطر بیفتد از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد، پس اگر دیدید یک سلبریتی از کاندیدایی حمایت بکنید بدانید که از قبل آن فرد منافعی دریافت می کند!

کارگردان فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: برخی چهره ها به صورت مهندسی شده وارد عرصه حمایت های انتخاباتی می شوند؛ در واقع سیاست مداران، هنرمندان را تحریک می کنند و از طریق ارتباطات پشت پرده از شهرت و محبوبیت آن ها سوءاستفاده کرده و آن ها را به بازی می گیرند. در واقع سلبریتی ها با انتخاب شخصی، علم و آگاهی وارد عرصه حمایت انتخاباتی نمی شوند و حضور آن ها قطعا هدایت شده و مهندسی شده است.

وی ادامه داد: بی تردید دلیل عمده این اتفاق پول است! شک نکنید که اگر پول های هنگفتی در میان نبود قطعا بخش عمده ای از سلبریتی ها هرگز وارد گود حمایت های انتخاباتی نمی شدند چرا که برای آن ها تنها چیزی که مهم است منافع شخصی شان است و بس!

این سینماگر تأکید کرد: بارها دیده ایم که وقتی نامزدهای مورد حمایت برخی سلبریتی ها در رقابت ها پیروز شده اند شرایط بهتری برای کار آن ها فراهم شده است. در واقع احزاب و گروه های سیاسی برای سلبریتی ها تأمین کار می کنند و همین باعث می شود تا سلبریتی هایی که در بدنه هنرمندان هم نفوذ دارند دوستان شان را وارد گود کرده و از آن ها بهره برداری انتخاباتی کنند اما هیچ عایدی نصیب این دسته از دوستان سلبریتی ها نمی شود!

سلیمی در خاتمه این گفتگو افزود: امیدوارم مردم تنها به دانش و بینش و خرد خود تکیه کنند و فرد اصلح را انتخاب نمایند و دیگر دنباله روی برخی جریاناتی که سلبریتی ها در کشور راه می اندازند نشوند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.