شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۱

بوبانی: زمانی که به آقای روحانی رأی دادم برداشتم از اتفاقات غلط بود!/ سیستم های تبلیغاتی علیه برخی کاندیداها باعث می شود تا هنرمندان به سمت یک فرد خاص گرایش پیدا کنند

مریم بوبانی

سینماپرس: مریم بوبانی بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: بنده شخصاً ۴ سال قبل به آقای روحانی رأی دادم و حامی ایشان بودم اما زمانی که به اقای روحانی رأی دادم برداشتم از اتفاقات غلط بود! ایشان کاندیدای مورد نظر بنده نوعی نبودند اما تبلیغات وسیعی که علیه کاندیدای مقایل ایشان وجود داشت و اعلام می شد اگر فلانی رئیس جمهور شود کشور به جنگ کشیده می شود باعث شده بنده که ۸ سال سایه جنگ را تحمل کرده بودم از ترس برقراری مجدد جنگ به ایشان رأی بدهم!

بازیگر فیلم های سینمایی «آینه های روبرو» و «خاک آشنا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همواره در زمان انتخابات های گوناگون برخی سیستم های تبلیغاتی علیه برخی کاندیداها راه می افتند، این سیستم های تبلیغاتی علیه برخی کاندیداها باعث می شود تا هنرمندان به سمت یک فرد خاص گرایش پیدا کنند.

وی یادآور شد: شاید در اصل هیچ فرقی میان کاندیداها نباشد اما این سیستم ها جوری وانمود می کنند که مثلاً فلان کاندیدا جنگ طلب است و مبادا بروید و به وی رأی بدهید. همین باعث می شود تا هنرمندان هم به عنوان بخشی از جامعه که قطعاً برای کشورشان صلح و شادی و رفاه و... آرزو دارند به سمت آن کاندیدای مزبور گرایش پیدا نکنند.

این سینماگر تأکید کرد: اصولاً نه تنها در کشور ما که این رویه در سایر کشورهای دنیا هم وجود دارد و هنرمندان و چهره های مطرح در هر حوزه ای از جمله حوزه فرهنگ و هنر از برخی افراد در انتخابات ها حمایت می کنند. وقتی قرار است اصل دمکراسی برقرار باشد و همه بتوانند آزادانه دست به انتخاب فرد اصلح بزنند و رأی بدهند این نوع اتفاقات بدیهی است.

بوبانی در پایان این گفتگو متذکر شد: اما با توجه به آنچه در انتخابات گذشته شاهد بودیم و دیدیم که برخی افراد از حمایت و انتخاب شان پشیمان شدند فکر می کنند امسال هنرمندان متفق القول هستند که از هیچ چهره ای در ایام انتخابات حمایت رسمی و علنی نداشته باشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.