یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۵

سربخش: سلبریتی هایی که برای حمایت از یک کاندیدای خاص در انتخابات گذشته نادمند مجدد خود و جامعه را به بیراهه هدایت نکنند!/ برخی پول می گیرند تا از افراد خاص حمایت کنند

علیرضا سربخش

سینماپرس: علیرضا سربخش جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی گفت: سلبریتی هایی که برای حمایت شان از یک کاندیدای خاص در انتخابات گذشته نادم شده اند مجدداً خود و جامعه را بیراهه هدایت نکنند!؛ با توجه به تجارب گذشته ای که این دسته از سلبریتی ها به دست آورده اند و بعد از آن به طرق مختلف از کرده خود ابراز پشیمانی کردند بهتر است در انتخابات پیش رو سکوت و صبر پیشه کنند و در خصوص هیچ نامزدی اظهارنظر نکنند.

مدیر مسئول نشریه «سینما رسانه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: توصیه اکید بنده به سلبریتی ها سکوت مطلق در انتخابات پیش رو است و این سکوت به نفع آن ها است چرا که اولاً ممکن است آن ها هر اظهارنظری بکنند مورد سوءاستفاده قرار بگیرند و دوماً ممکن است حمایت شان مردم را به اشتباه بیندازد.

این کارشناس فرهنگی سپس با تأکید بر اینکه البته تفاوتی فاحش میان سلبریتی هایی که بر موضع آگاهی و شناخت کسی را انتخاب می کنند با افراد نادان و نابخرد وجود دارد اظهار داشت: متأسفانه بعضاً شنیده شده برخی چهره ها پول می گیرند تا از افراد خاص در انتخابات ها حمایت کنند! این اتفاق بسیار نادرست و ناشایست است و باید ریشه اش از بیخ خشکانده شود.

سربخش تأکید کرد: همانطور که پیش از این عرض کردم عاقلانه ترین کاری که سلبریتی ها در انتخابات پیش رو می توانند انجام دهند این است که موضع گیری در خصوص هیچ کاندیدایی نداشته باشند مگر اینکه در چارچوب فرمایشات صریح و اکید مقام معظم رهبری بتوانند به شناخت کافی از کاندیدای مورد نظرشان برسند و سپس حمایت خود را به صورت رسمی از وی ابراز دارند.

وی در پایان این گفتگو افزود: نه تنها سلبریتی ها که آحاد افراد جامعه هرگز نباید بدون تحقیق و پژوهش مکفی در خصوص یک کاندیدا نظر بدهند؛ از سوی دیگر در زمان انتخابات ریاست جمهوری نباید منافع احزاب و جریانات در نظر گرفته شود چرا که منافع برخی احزاب می تواند منجر به خدشه دار شدن منافع ملی شود. همه مردم در انتخابات پیش رو باید فردی را برگزینند که بتواند به شایستگی از منافع ملی ما در عرصه بین الملل حفاظت و صیانت کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.