سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

بحران در هنرهفتم، چالش های کرونایی و سردرگمی سینماگران/۷

شرف الدین: مأموریت این دولت نابودی تمامی ارکان و حوزه های کشور بود/ چه چیزی در کشور درست و اصولی است که سینما بخواهد درست باشد؟!

محمدرضا شرف الدین

سینماپرس: محمدرضا شرف الدین تهیه کننده سینما در پی بحران های عدیده به وجود آمده در سینما، استمرار چالش های کرونایی، انفعال مدیران و سردرگمی سینماگران گفت: مأموریت این دولت نابودی تمامی ارکان و حوزه های کشور بود؛ این آقایان آمدند که جمهوری اسلامی ایران را از هر نظر نابود کنند و بروند. چه چیزی در کشور درست و اصولی است که سینما بخواهد درست باشد؟! کدام بخش از حوزه مهم و ارزشمند فرهنگ و هنر امروزه روی پای خود ایستاده است؟

مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه ما در تمامی بخش ها و حوزه ها دچار مشکلات جدی هستیم؛ از ورزش گرفته تا آموزش و پرورش، از سیاست خارجه گرفته تا وضعیت فلاکت بار اقتصادی همه و همه اوضاعی بسیار اسفبار دارند که مسبب این اوضاع و احوال اسفبار یکایک دست اندرکاران این دولت هستند.

وی در همین راستا تصریح کرد: این ها باید بروند تا همه چیز درست شود و تا این دولت روی کار است ما نباید انتظار بهبود اوضاع و شرایط در هیچ یک از حوزه ها و بخش های کشور را داشته باشیم.

شرف الدین متذکر شد: نکته مهم اینجا است که سینما نیاز اصلی مردم و جامعه نیست و نیاز دست چندم آن ها است. این آقایان اگر اندکی دغدغه، تدبیر، همت و همیت داشتند اول شکم مردم را سیر می کردند و سپس برای آن ها پوشاک و مسکن و آموزش و پرورش درست و کار و شغل فراهم می کردند!

تهیه کننده فیلم های سینمایی «فرزند صبح» و «پرنده باز کوچک» تأکید کرد: ریل گذاری یکایک مدیران و دست اندرکاران این دولت این است که همه حوزه های کشور به کجراهه و بیراهه هدایت شوند و آن ها یک ویران سرا تحویل دولت آینده بدهند. آیا در این ۸ سالی که آقای روحانی رئیس جمهور بودند یک کار مثبت و ارزنده در کشور انجام شد که ما حالا انتظار داشته باشیم اوضاع و احوال سینما خوب باشد؟

وی در پایان این گفتگو افزود: دیگر همه ما جان مان از عملکرد مسئولان و دست اندرکاران این دولت به لب رسیده و فقط در انتظار رفتن این ها هستیم تا ان شاالله با عنایت خداوند متعال در دولت انقلابی بعدی اوضاع همه حوزه ها و بخش های کشور کمی سامان پیدا کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.