سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

در سی و نهمین دوره؛

حضور ۱۰۷ نمایش در جشنواره تئاتر فجر امسال

پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: کریمی با اشاره به حضور 107 نمایش با 107 کارگردان در جشنواره تئاتر فجر امسال گفت: جدول پخش نمایش های آنلاین نیز منتشر شده و از امروز پخش فیلم تئاتر ها به مدت 24 ساعته آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، کریمی خبرنگار در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از یازدهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده و روز گذشته هم شاهد اجراهای صحنه ای، خیابانی و دیگر گونه های اجرایی بودیم.
وی افزود: نمایش های رادیویی هنوز شروع نشده و فعالیت رادیو تئاتر ها عملاً از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه جشنواره تئاتر فجر اجرای هر شب خود را به یکی از شهدای مدافع سلامت تقدیم می کند گفت: اجرای شب اول به روح نرجس خان علیزاده اولین پرستار و شهید مدافع سلامت کشورمان تقدیم شد که اسفند سال گذشته به دلیل کرونا جان خود را در لاهیجان از دست داد.

این خبرنگار تئاتر اضافه کرد: اجرای شب دوم جشنواره به روح شهید علی آقایی میبدی (معروف به ویزیت های ۵۰۰ تومانی) و اجرای شب سوم هم به روح شهید تقی زارع پرسنل خدماتی بیمارستان بقیه الله (عج) تقدیم شد.

کریمی از برگزاری نشست های پژوهشی در جشنواره تئاتر فجر امسال خبرداد و گفت: این نشست ها از امروز به مدت پنج روز با پنج پنل تخصصی و با محوریت تئاتر مجازی و تماشاخانه های مجازی در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۱۰۷ نمایش با ۱۰۷ کارگردان در جشنواره تئاتر فجر امسال افزود: جدول پخش نمایش های آنلاین نیز منتشر شده و از امروز پخش فیلم تئاتر ها به مدت ۲۴ ساعته آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.