یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه؛

«دموکراسی سفارشی» در تئاتر فجر ۹۹ رونمایی شد

نمایش دموکراسی سفارشی

سینماپرس: نمایش «دموکراسی سفارشی» از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه در بخش دیگر گونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره اجرای نمایش «دموکراسی سفارشی» عنوان کرد: کانون تئاتر کاربردی موزه از کانون های تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش «دموکراسی سفارشی» را از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ بهمن ماه اجرا می کند. این نمایش که به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگر گونه ها راه یافته از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه در قالب جشنواره در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

وی افزود: «دموکراسی سفارشی» با موضوع صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است. بازیگران این اثر نمایشی ۲۱ نفر هستند که به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا اجرا می شود.

وی یادآور شد: با برگزاری نمایش «خلیل» که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی بود به صورت عملی نشان دادیم، تلاش می‌کنیم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزش های انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رییس پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره نمایش «دموکراسی سفارشی» و شیوه اجرای آن اذعان داشت: این نمایش در حقیقت نشانگر تصمیم گیری در مسیر بین حق و باطل است، همانند شخصی که یک پا در قایق و یک پا در خشکی دارد و به لحظه تصمیم می رسد.

عالم بخش یادآور شد: این نمایش از جهاتی منحصر به فرد است و با دیدی روانشناسانه به درون انسان های درگیر حوادث پرداخته و می کوشد دوراهی های تصمیم گیری را به شکلی عامه پسند نشان دهد. محل برگزاری این نمایش باغ موزه قصر ساختمان زندانیان سیاسی است و در قالب نمایشی کاربردی و تاملی اجرا می شود.

وی در پایان پردیس تئاتر تهران را مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم دانست و تاکید کرد: در ایام کرونا و قرنطینه تلاش کردیم به هر نحو ممکن و به یاری خدا چراغ پردیس تئاتر تهران را روشن نگه داریم که حجم تولیدات رادیویی ما در این دوران گواه بر موفقیت مسیر ماست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.