یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

با تصمیم تهیه‌کننده و کارگردان؛

من ترامپ نیستم به جشنواره فجر نمی‌رود

فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم

سینماپرس: فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم در سی‌ونهمین دوره‌ی جشنواره تئاتر فجر شرکت نمی‌کند.

به گزارش سینماپرس، با تصمیم تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم»، این اثر به بخش مسابقه‌ی تله‌تئاتر سی‌ونهمین جشنواره‌ی تئاتر فجر ارائه نخواهد شد.

رضا خرم، تهیه‌کننده وکارگردان فیلم تئاتر من ترامپ نیستم ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال جهانی از پخش این فیلم‌تئاتر در وب‌سایت جهانی آمازون برخی انتظار داشتند تا این اثر را به جشنواره تئاتر فجر ارائه دهم، اما در آخرین برنامه‌ریزی برای پخش آن، تصمیم گرفتیم تا پخش این فیلم‌تئاتر به روند سابق خود، یعنی پخش آن در کشورهای دیگر ادامه دهد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دلیل خاصی برای شرکت ندادن این فیلم تئاتر در جشنواره‌ی تئاتر فجر دوره‌ی سی‌ونهم نداشتم و متقاضی به نمایش در نیامدن آن در این جشنواره هم به معنای رایزنی نکردن برای پخش اثر در ایران نیست.

خرم در پایان یادآور شد: همه‌ی تلاش مان این است که فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم را برای ترجمه زیرنویس به زبان‌های بین‌المللی پرمخاطب آماده کنیم تا پخش وسیع‌تری در وی‌دئوپرایم وب‌سایت آمازون داشته باشد.

گفتنی است فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم نوشته‌ی علی محمدرحیمی با دراماتورژی بهزاد صدیقی و بازی رضا فیاضی، سیروس کهوری‌نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور، شهروز دل‌افکار، علی محمدرحیمی، رضا خرم و حورا پاکیزه‌دل و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا خرم در مهرماه سال جاری برای پخش در وب‌سایت جهانی آمازون به زبان انگلیسی تولید شد و مرجان گلزار طراحی صحنه و لباس و ماریا حاجی‌ها طراحی گریم آن را برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.