سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

معاون صدای رسانه ملی:

چنین اخلاقی ندارم که از همکاری خداحافظی کنم بلکه آن همکار است که به واسطه عملکردش از پستی خداحافظی می‌کند

علی بخشی زاده مدیر شبکه دو

سینماپرس: علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما درباره اینکه تغییرات در معاونت صدا ادامه دارد یا خیر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با مهر درباره انتصاب‌هایی که اخیراً داشته است و اینکه چه تغییرات دیگری را در آینده رقم خواهد زد ببیان کرد: این تغییرات بستگی به عملکرد همکاران من دارد در حکم ریاست سازمان صداوسیما به من حدود ۱۲ محور برای پیگیری مطرح شده بود و من هم حدود ۲۰ محور اضافه کردم و اعلام کرد که همکارانم با این محورها سنجیده می‌شوند.

وی ادامه داد: من چنین اخلاقی ندارم که از همکاری خداحافظی کنم بلکه آن همکار است که به واسطه عملکردش از پستی خداحافظی می‌کند. این نکته را هم به صورت رسمی خدمت مدیران شبکه‌ها ابلاغ کردم و راهش را هم گفته‌ام که این ۳۰ محور را با هر یک از برنامه‌های خود مطابقت دهند و در نظر بگیرند که برنامه‌ها کدام یک از آن شاخص‌ها را پوشش می‌دهند.

معاون صدا تصریح کرد: مدیران شبکه‌ها باید با این تطبیق ببینند اگر آن ۳۰ شاخص پوشش داده می‌شود برنامه‌ها را حمایت و تقویت کنند و اگر به هر دلیلی پوشش داده نمی‌شود از آن برنامه خداحافظی کنند و مشخص می‌شود آن برنامه در اولویت ما نیست.

بخشی‌زاده در پایان درباره مهمترین محورهای این ۳۰ شاخص نیز بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، شعار سال، مساله جمعیت، پرداخت به سبک زندگی، کنداکتور خوش ریتم، برنامه‌های صبحگاهی پر امید و پر نشاط از اولویت‌های ماست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.