یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

بررسی عملکرد ۸ ساله مدیران سینمایی دولت بنفش/۱۹

سلیمی: هرآنچه دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته ارائه کرد تابلوی تمام نمایی از یأس و ناامیدی بود/ در این سال ها حوزه فرهنگ و هنر یک عقبگرد جدی را تجربه کرد!

سهیل سلیمی

سینماپرس: سهیل سلیمی کارگردان سینما با انتقاد شدید از عملکرد غلط مدیران سینمایی دولت تدبیر و امید طی ۸ سال گذشته اظهار داشت: هرآنچه دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته ارائه کرد تابلوی تمام نمایی از یأس و ناامیدی بود و متأسفانه نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر که در تمامی بخش ها و حوزه ها ما شاهد نقصان و خسران فراوانی بودیم به نحوی که هیچ دستاورد مثبت و نقطه عطفی در کارنامه مدیران این دولت دیده نمی شود.

کارگردان فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در حوزه فرهنگ و هنر، سیاست، اقتصاد و... ما شاهد بحران و فجایع جدی در این سال ها بودیم که موجی از انتقادات را در بین آحاد افراد جامعه به وجود آورد.

وی ادامه داد: این دولت همانقدر که در سیاست و اقتصاد ناکارآمد بوده به همان میزان در فرهنگ و هنر هم ناکارآمد بوده به نحوی که در این سال ها حوزه فرهنگ و هنر یک عقبگرد جدی را تجربه کرد!

سلیمی خاطرنشان کرد: در این سال ها هیچ اتفاق درخشانی که قابل بالیدن و افتخار باشد را از مسئولان و مدیران این دولت شاهد نبودیم و متأسفانه وضعیت بسیار بد و اسفباری به هنرمندان در تمامی حرفه ها و مشاغل تحمیل شد.

این سینماگر در پایان این گفتگو متذکر شد: امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید ما شاهد یک تحول مثبت در تمامی بخش ها و حوزه های کشور به ویژه حوزه مهم و ارزشمند فرهنگ و هنر باشیم و شرایط به گونه ای شود که از این بحران اسفبار نجات پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.