یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

در نخستین دوره؛

هیات داوران بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند

جشنواره آنلاین «هنر زنده است»

سینماپرس: پس از تائید شورای سیاست گذاری جشنواره «هنر زنده است»، اسامی هیات داوران آثار بخش تئاتر این جشنواره اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» با در نظر گرفتن تنوع عناوین این بخش از جشنواره و پس از اخذ موافقت هنرمندان که همواره توجهی جدی نسبت به هنرمندان نسل جوان داشته اند، اسامی داوران این بخش را اعلام کرد.

مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تئاتر، آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر و علی اصغر دشتی نویسنده و کارگردان تئاتر، داورانی هستند که بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است» را مورد ارزیابی قرار می دهند.

بهروز غریب پور رییس شورای سیاستگذاری جشنواره با حفظ سمت، دبیری بخش تئاتر را برعهده دارد و علی نصیریان به عنوان رییس هیات داوران آرا داوران را مورد تائید نهائی قرار خواهد داد.

شرط محدویت زمانی آثار که تا سقف ۶۰ دقیقه اعلام شده بود، پس از تماس های متعدد و مکرر کارگردان های مایل به شرکت در جشنواره با تائید شورای سیاستگذاری و به خاطر حضور هرچه بیشتر هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی حذف شد.

طبعا شرایط اعلام شده دیگر که در فراخوان جشنواره آنلاین «هنر زنده است» منعکس شده به قوت خود باقی است.

 نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌ کنند. این جشنواره  به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.