یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما خبر داد؛

طراحی ۵ فصل برای سریال جلال/ آغاز ساخت سریال شهید شهریاری

نشست خبری سیدعباس فاطمی

سینماپرس: رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما از طراحی ۵ فصل برای سریال جلال خبر داد و گفت: بعداز تولید موفق فصل اول به زودی تولید فصل دوم این سریال آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سید عباس فاطمی ظهر امروز در آئین آغاز رسمی فصل دوم سریال تاریخی جلال در تبریز گفت: در سریال جلال عشق واقعی نسبت به انقلاب و دفاع مقدس خلق شد و جلال کفتر باز، تبدیل به یک انقلابی و معتمد تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: امام (ره) مسیر انقلاب را طوری قرار دادند که جوانانی مانند باکری‌ها و تجلایی ها به وجود آمدند. این سریال داستان زندگی زنانی است که همسرانشان در جنگ شهید شده‌اند و آنها عاشقانه زندگی می‌کنند. ۵ فصل برای این سریال طراحی شده است که امیدواریم با همین شور و شوق ادامه پیدا کند.

فاطمی ابراز داشت: این کار از درون همه باورها و عاشقانه‌های دل کارگردان بیرون آمده و قدم قدم این اثر را ماندگار می‌کند. این اثر وحدت بخش بوده و وفاداری یک مرد به همسرش در این سریال مطرح شده که در خیلی فیلم‌های دنیا وجود ندارد.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما افزود: این سریال اوج نمایش یک خانواده طراز اسلامی و ایرانی است که در حوزه تاریخی و مستندات دفاع مقدس وجود دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از ما خواستند که تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را نشان دهیم، الان سریال شهید شهریاری و شهید باهنر را کلید زده‌ایم و سریال‌های دیگری نیز از این قبیل را کلید خواهیم زد.

فاطمی ادامه داد: باید در یک برنامه مدون این قهرمان‌ها را نشان دهیم که مردم بدانند باکری‌ها چگونه باکری شدند. چگونه شفیع زاده‌ها، شفیع زاده شدند و بنیان موشکی ما را قوی کردند.

وی گفت: در تبریز مردانی بزرگ و رویدادهایی مهم داریم که سریال جلال بخشی از آن را به نمایش می‌گذارد. در فصل دوم سریال از ۲۹ بهمن ۵۷ تا آزادی سوسنگرد را نشان خواهیم داد و در فصل‌های بعد نیز ادامه تاریخ مانند شهدای مدافعان حرم را به نمایش می‌گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.