چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

جهانبخش سلطانی:

بازیگران اگر کار نکنند نمی توانند از پس هزینه های زندگی خود بر آیند

جهانبخش سلطانی

سینماپرس: بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: هنوز از زمان فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» خبری نیست، اما می‌دانم که گروه پیش تولید را جلو می‌برد و طبیعتا بیماری کرونا روند پیش تولید را کند کرده است، در هر صورت حضورم در سریال «موسی (ع)» قطعی است.

به گزارش سینماپرس، جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: چندین پیشنهاد بازی برای آثار سینمایی و تلویزیونی دارم که در حال بررسی آنها هستم، به امید خدا به زودی حضور در یکی از آنها را خواهم پذیرفت.  

وی درباره احتمال حضورش در سریال «موسی (ع)» اظهار کرد: هنوز از زمان فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» خبری نیست، اما می دانم که گروه پیش تولید را جلو می برد و طبیعتا بیماری کرونا روند پیش تولید را کند کرده است، در هر صورت حضورم در سریال «موسی (ع)» قطعی است اما هنوز درباره زمان فیلمبرداری با من صحبتی نشده است.  

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین راستا ادامه داد: من پیشتر با این گروه سابقه همکاری در سریال «یوسف پیامبر (ع)» را داشته ام و طبیعتا همچون گذشته علاقمند به بازی در آثار تاریخی هستم، بازی در این نوع از آثار که تولید آنها به طول می انجامد طبیعتا سخت اما برای شخص من جذاب است.  

وی درباره نقش خود در سریال «موسی (ع)» تاکید کرد: در حال حاضر صحبت های اولیه بین من و جمال شورجه صورت گرفته است، یک پلات کوتاه داستانی به من داده شده اما هنوز هیچ صحبتی درباره نقش نشده است، تا آنجا که می دانم گروه فعلا در انتظار فروکش کردن وضعیت کرونایی هستند و پس از آن احتمالا کارها سریعتر پیش می‌رود.  

بازیگر سریال «سرنخ» درباره بازیگری و ریسک آن در دوران کرونا تصریح کرد: طبیعتا برای بازیگران این اتفاق سخت تر است، هرچند شنیده ام در پشت صحنه‌های سینما و تلویزیون پروتکل‌ها رعایت می شود اما در هر صورت بازیگر که نمی تواند جلوی دوربین ماسک بزند.  

وی در همین رابطه اضافه کرد: بدون شک بازیگران شغلی جز بازیگری ندارند، به همین دلیل معیشت و مخارج آنها از طریق این شغل مرتفع می شود، پس نمی توان به هیچکدام از بازیگرانی که مشغول کار هستند خرده گرفت زیرا اگر کار نکنند نمی توانند از پس هزینه های زندگی خود بر آیند.  

سلطانی ادامه داد: در شرایط فعلی حمایت خاصی از بازیگران و عوامل سینما نمی شود، وقتی هیچ حمایتی صورت نمی گیرد خود بازیگران مجبورند تا کار کردن و ریسک فعالیت در محیط های شلوغ را به جان بخرند، زیرا نمی شود دست روی دست گذاشت.  

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون رعایت نکات بهداشتی را واجب دانست و اظهار کرد: دیگر شعار دادن کافی است، ما باید خودمان حواسمان باشد تا از پیشروی بیماری کرونا جلوگیری کنیم، رعایت نکات بهداشتی به واقع کار سختی نیست، پس باید کمی از ایثار کنیم و رعایت بهداشت در شرایط فعلی را وظیفه خودمان بدانیم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.