شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

شبکه سه سیما؛

کسب و کارهای منتخب قسمت های جدید «میدون» معرفی شدند

مسابقه میدون

سینماپرس: با پایان قسمت های دهم و یازدهم فصل جدید مسابقه کارآفرینی «میدون» ابوالفضل هنزه ای کارآفرین صنعت تولید سوسیس و کالباس و منصور شادمهری کارآفرین صنعت تجهیزات لوازم خانگی به مرحله بعدی این رقابت راه یافتند.

به گزارش سینماپرس، قسمت دهم این برنامه با سه اجرای دیگر پنجشنبه ۳۰ مرداد به روی آنتن رفت و سه کسب و کار دیگر با یکدیگر رقابت کردند تا نظر داوران این برنامه را جلب کنند.

اجرای اول بر عهده ابوالفضل هنزه‌ای بود. این کارآفرین پیش تر در پرورش کبک و بلدرچین فعالبت داشته است اما در ادامه به تولید سوسیس و کالباس از کبک و بلدرچین پرداخته است. هنزایی اجرای اول این قسمت از برنامه را برعهده داشت و سناریوی اجرای خود را با فیلم‌های وسترن ترکیب کرد و به صحنه‌ میدون آمد.

اجرای دوم مربوط به معرفی یک برند در زمینه هوش مصنوعی بود. «دیده‌بان» که توسط وحید افراسیابی تدارک دیده شده است، ‌ برای تسهیل دادن نظرات و پیشنهادات در ارگان‌ها و مکان‌های مختلف تهیه شده است و با استفاده از کد QR این امر را ممکن است.

یک زوج کرمانشاهی، اجرای سوم برعهده داشتند. مهران ضیغمی و رویا چهره‌ای با تولید دوک برقی که کارش تبدیل پشم به نخ بود، پا به مسابقه میدون گذاشتند و مدعی شدند نیروهای مختلفی از مردم به کسب و کار آن‌ها در شهر خودشان روی آوردند.

در پایان و بعد از نظرات داوران، ‌ابوالفضل هنزه‌ای با رای اکثریت، موفق شد برنده این قسمت از برنامه معرفی شد و توانسته به مرحله بعدی این مسابقه راه پیدا کند.

در قسمت یازدهم این برنامه که جمعه ۳۱ مرداد پخش شد، اتفاقات دیگری رقم خورد و اجراهای متفاوتی به روی صحنه میدون رفت. جواد قائمی‌زاده به عنوان مجری اول این قسمت، با معرفی سامانه سنا پا به «میدون» گذاشت. این سامانه مجازی، اردوهای تربیتی دانش‌آموزی را برگزار می‌کند و زیرساخت های مجازی و امکانات باکیفیت‌تری برای دانش‌آموزان تدارک دیده است و قائمی‌زاده برای نشان دادن ظرفیت های سامانه طراحی شده خود یکی از اردوهای مجازی را به حضار نمایش داد.

تولید لبنیات روستایی و عرضه آن به شهر اجرای دوم قسمت دهم برنامه میدون بود که توسط ابوالفضل نظری ارائه شد. او مدعی است طعم خوب لبنیات روستایی به صورت سازمان‌یافته به شهر عرضه می‌شود و از مشکلات و محدودیت‌های خود از جمله مواد صحبت‌هایی به میان آورد.

منصور شادمهری نیز به عنوان مجری آخر این قسمت از برنامه به «میدون» آمد. تولید قطعات ماشین لباسشویی کسب و کار این کارآفرین بود و مدعی بود که گسترش این کسب و کار می‌تواند از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز جلوگیری کند.

پس از قضاوت داوران در مورد اجراهای این قسمت از برنامه، منصور شادمهری موفق شد رای اکثریت را کسب کند و به عنوان برنده قسمت دهم معرفی شود و راهی مرحله بعد شود.

مسابقه تلویزیونی میدون، به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی کاری از گروه شبکه سه سیماست که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.