دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

با همکاری ستاد اقامه نماز؛

مرکز پویانمایی صبا چند مجموعه انیمیشنی با موضوع نماز می‌سازد

انیمیشن نماز

سینماپرس: رئیس مرکز پویانمایی تلویزیون در مراسم تفاهمنامه همکاری با ستاد اقامه نماز، گفت: ستاد اقامه نماز با تولید محتوای قوی و جذاب با موضوع نماز می‌تواند مرکز صبا را در تولید انیمیشن فاخر و بین‌المللی یاری رساند.

به گزارش سینماپرس، در مراسمی تفاهمنامه همکاری میان مرکز پویانمایی صبا و ستاد اقامه نماز با هدف تولید چندین مجموعه انیمیشنی با موضوع نماز امضاء شد.

محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا در این مراسم گفت: تبلیغ برای نماز و برنامه‌سازی رسانه‌ای در این موضوع از وظایف ذاتی رسانه ملی است و بارها رئیس سازمان صداوسیما بر اهمیت ساخت برنامه با محتوای فرهنگ نماز و مسجد محوری تاکید داشته و دارند. وی افزود: این مرکز از نظر تکنیک ساخت انیمیشن و توانایی هنرمندان انیماتور نه تنها هیچ‌گونه کم و کاستی ندارد بلکه می‌تواند همطراز تولیدات جهانی، انیمیشنی با محتوای پاک و ارزشی تولید کند؛ لذا ستاد اقامه نماز با تولید محتوای قوی و جذاب با موضوع نماز می‌تواند مرکز صبا را در تولید انیمیشن فاخر و بین‌المللی یاری رساند.

همچنین در این دیدار، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: مرکز صبا دارای ظرفیت بسیار خوبی در تولید انیمیشن اسلامی است و امید آنکه این تفاهمنامه تا یکسال آینده به کارنامه‌ای مشترک و پربار از محصولات پویانمایی با موضوع نماز ختم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.