دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

در شرایط کرونایی کشور؛

صدای ماندگار موسیقی انقلاب اسلامی برای مدافعان سلامت می‌خواند

محمد گلریز

سینماپرس: پیشکسوت موسیقی کشور گفت: در روزهای کرونایی با خانه‌نشینی، کرونا را از تهدید به فرصت تبدیل کرده‌ام و تمرکز خود را برای ساخت اثری ماندگار و حماسی در وصف مدافعان سلامت گذاشته‌ام.

به گزارش سینماپرس، محمدگلریز به خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در روزهای کرونایی که کادر درمانی کشور با جانفشانی‌های خود روزهای سختی را سپری می‌کنند باید بیشتر حواسمان به فداکاری پزشکان و پرستاران کشور باشد.
وی گفت: جامعه درمانی کشور به معنای واقعی به‌عنوان جهادگران عرصه سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستادگی می‌کنند و هنرمندان کشور بیشتر از هر زمان دیگری باید برای تولید اثر در وصف این عزیزان احساس تکلیف کنند.
محمد گلریز درباره گذراندن روزهای کرونایی خود گفت: این ایام تا آنجایی که می‌شود از خانه بیرون نمی‌آیم و رفتار خود را بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار داده‌ام که ایشان گفتند هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا بگوید باید رعایت کنیم و بنده هم به تبعیت از ایشان از رفت و آمدهای غیرضرور پرهیز می‌کنم.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته سعی کرده‌ام در روزهای کرونایی با خانه‌نشینی، کرونا را از تهدید به فرصت تبدیل کنم و تمرکز خود را برای ساخت اثری ماندگار و حماسی در وصف مدافعان سلامت گذاشته‌ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.