چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد:

امیدوارم رئیس جدید حوزه هنری با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی‌های ارزشمندی را طراحی کند

محمد اله یاری فومنی

سینماپرس: محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با اشاره به انتصاب رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بر لزوم جوان‌گرایی بر محور بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به اولویت‌های کاری محمدمهدی دادمان به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همواره به‌عنوان یکی از نهادهایی که مولود انقلاب اسلامی ایران است، در زمینه توسعه و بسط ارزش‌های دینی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر نقش آفرینی داشته است.

وی افزود: به اعتقاد من حوزه هنری یکی از مجموعه‌های قابل اعتماد نظام جمهوری اسلامی ایران است که بسیاری از نویسندگان، هنرمندان و اصحاب اندیشه در حوزه‌های مختلف، آنجا را به عنوان مکان مورد اعتماد خود برگزیده‌اند و تبدیل به پاتوقی شده است که آثارشان را در آنجا به مردم ارائه دهند.

اله‌یاری ادامه داد: این مجموعه قطعاً بعد از پیروزی انقلاب محل زایش استعدادهای فرهنگی هنری بوده که توانسته با کشف استعدادها شرایطی را فراهم کند تا از آن دل آن آثار بسیار ماندگاری در تاریخ فرهنگ و هنر کشورمان ثبت و ضبط شود.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌های محسن مؤمنی شریف در دوران مدیریت بر حوزه هنری گفت: برادر ارجمند جناب آقای محسن مؤمنی از نیروهای خدوم فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که در طول حضورش خدمات ارزشمندی را در حوزه هنری انجام داد که من برای این مدیر انقلابی بعد از پایان مدت حضور مدیریتی‌شان در حوزه آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید «حوزه هنری» نیز گفت: به جناب محمدمهدی دادمان که به تازگی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شده نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم این مدیر جوان فرهنگی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد برنامه‌ریزی‌های ارزشمندی را طراحی کند.

اله یاری اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری قطعاً برای همه ما موضوعی استراتژیک محسوب می‌شود که بنده امیدوارم با روحیه جوان‌گرایانه مدیریت جدید حوزه هنری شاهد حرکت رو به جلوی این نهاد انقلابی برای خلق آثار ماندگار هنری در همه حوزه‌ها باشیم. امروز نسل دهه هفتادی، نسل دهه هشتادی و حتی دهه نودی ها به شدت نیازمند شناختن مبانی فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی بر اساس سلیقه‌ها و نوع نگاه متفاوت خود هستند. معتقدم نهادی چون حوزه هنری با مدیریت جوان و پویا می‌تواند فراهم کننده این شرایط باشد و این مجموعه را تبدیل به فضایی امن در جهت تولیدات ارزشمند هنری کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.