سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

مسافر آستانه مطرح کرد؛

عرصه فرهنگ و هنر نیاز به هوای تازه دارد

حسین مسافر آستانه در نشست خبری سومین جشنواره فیلم ویدئویی«یاس»

سینماپرس: حسین مسافر آستانه معتقد است توجه به جوانگرایی در حوزه هنری تبلیغات اسلامی می تواند موجب تولید آثاری بدیع و وارد شدن هوای تازه به فضای هنر انقلاب شود.

به گزارش سینماپرس، حسین مسافر آستانه نویسنده و کارگردان تئاتر و دبیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره لزوم اعتماد به جوانان و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه به مهر گفت: با توجه به نیاز فرهنگ و هنر به نیروها و هوای تازه امیدوارم حضور ایشان در مقام ریاست حوزه هنری فرصت‌های جدیدتری را برای اهالی فرهنگ و هنر در حوزه‌های مختلفی مثل کتاب، تئاتر و حتی سینما که مدت‌هاست توجه به آن‌ها در حوزه هنری کمی کمتر شده بود، فراهم آورد.

وی ادامه داد: امیدوارم با رویکرد جوان‌گرایی که سازمان تبلیغات اسلامی در پیش گرفته است از این پس آثاری بدیع و تازه و رخدادهایی جدید شکل بگیرند که سبب شوند حال و هوای هنر انقلاب اسلامی تازه شود و شاهد آثار تأثیرگذارتری باشیم که جوان‌ترها خلق می‌کنند.

مسافر آستانه در پایان درباره تغییری که این انتصاب می‌تواند در فضای هنرهای نمایشی حوزه هنری به وجود بیاورد نیز بیان کرد: قطعاً با بهره‌گیری از تجارب گذشتگان و پیشکسوتان و تلاش برای جذب نیروهای جوان و خلاق که بسیار هم زیاد هستند می‌توانیم شاهد تولید آثار جذابی باشیم. اگر حضور جوان‌ترها در این عرصه موردتوجه قرار گیرد تحولی بزرگ در جذب حداکثری مخاطبان و هنرمندان برای هنر انقلاب شکل می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.