شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما؛

قدردانی رنجبران از همکارانش در پوشش مناسب اخبار کرونا

ویروس کرونا

سینماپرس: محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در توییتی بابت پوشش خوب اخبار کرونا در رسانه ملی از همکارانش تشکر کرد.

به گزارش سینماپرس، با شیوع ویروس کرونا در کشور و هشدارهای وزارت بهداشت برای انجام اقدامات پیشگیرانه، مردم ترجیح می‌دهند تا حد امکان در خانه بمانند و از رفتن به مهمانی‌ها و مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

در این شرایط حساس مردم به منبع مفیدی برای پرکردن اوقات خود نیاز دارند که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منابع غنی در این زمینه، در روزهای گذشته فعالیت خود را دو چندان کرده است.

پوشش خبری اطلاعات ویروس کرونا، تولید و تامین برنامه‌های مناسب برای غنی سازی اوقاتی که مردم در خانه‌های خود هستند، مهم‌ترین رویکرد صدا و سیما در روزهای گذشته بوده است.

رنجبران در توییتی که منتشر کرد، از تلاش‌های بازیگران، تهیه کنندگان، کارگردانان و سایر افرادی که این روزها برای عملکرد هرچه بهتر رسانه ملی در تلاش‌اند تشکر کرد.

او تلاش همکارانش را ایستادگی در برابر ویروس منحوس رسانه‌ای معرفی کرده و این کار را ستود.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط رنجبران را مشاهده می‌کنید:

" در این ایامِ سخت همکاران عزیزم در خبر، تولید و تامینِ برنامه‌های مفرح و پخش شبکه‌های مختلف و بازیگران، تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشور که با تمام وجود در حال تهیه‌ی سریال‌های مهم سیما هستند، برغم تهدیدات این ویروس منحوس و ویروس‌های ناجوانمرد رسانه‌ای، به عشق مردم و ایران اسلامی ایستاده‌اند و به پیش می‌روند درمقابل این همه بزرگی و همت شما برادران و خواهران بزرگوارم سر تعظیم فرود می‌آورم. "

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.