یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

با انتخاب اساتید دوره منتورشیپ صورت گرفت؛

اعلام اسامی آثار نهایی راه یافته به «رویازی۲»

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس: آثار نهایی راه یافته به «رویازی۲» با اتمام کارگاه‌های آموزشی مشخص شدند.

به گزارش سینماپرس، پس از اینکه طرح‌های ثبت‌نام شده در پیچینگ رویازی ۲ با اتمام کارگاه‌های آموزشی و دوره منتورشیپ، آمادگی لازم برای پیچ طرح‌های خود را کسب کردند، در جلسه پیش پیچینگ شرکت کردند و بعد از اتمام این جلسه، با انتخاب اساتید دوره منتورشیپ، طرح‌های نهایی پیچینگ انیمیشن امسال مشخص شدند.

آثار نهایی راه یافته به «رویازی 2» مشخص شدند

در رویازی ۲ ده انیمیشن شامل ۶ سریال، ۳ فیلم سینمایی و ۱ ترنس مدیا حضور خواهند داشت، آثاری که هنرمندانی از تهران، قزوین، کرمان و اصفهان آنها را تولید کرده‌اند و از مرحله پیش پیچینگ سربلند بیرون آمدند. سازندگان این آثار در روز نهایی رویداد رویازی، در مقابل سرمایه گذاران، طرح‌هایشان را پیچ خواهند کرد.

فهرست نهایی آثار حاضر در رویازی ۲ به ترتیب حروف الفبا: «آلبینو» (تهران/سینمایی)، «اتاق اسرار آمیز» (تهران/سریال)، «اصلان و دیو سه شاخ» (قزوین/سینمایی)، «دنیای دست و پا چلفتی‌ها» (تهران/سینمایی)، «دیدی و بودی» (تهران/سریال)، «زوبو» (کرمان/سریال)، «زی‌رو» (تهران/سریال)، سینما نادر (تهران/سریال)، «فارسی باقند» (تهران/ترنس مدیا) و «فلانشهر» (اصفهان/سریال).

رویداد اصلی رویازی۲ از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق، پیچ انیمیشن، پیچ کاراکتر، برنامه‌ها و سمینارهای مختلف آموزشی و ترویجی در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.