یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

طی نامه ای به رئیس سازمان صداو سیما؛

وزیر ورزش از ترویج ورزش همگانی در برنامه‌های رسانه ملی قدردانی کرد

ورزش

سینماپرس: مسعود سلطانی‌فر در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از برنامه‌های رادیویی و تلویزونی رسانه ملی که با موضوع ورزش همگانی روی آنتن می‌روند، قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداو سیما از تلاش‌های مدیران و برنامه‌سازان معاونت‌های صداوسیما که با درک شرایط ورزش همگانی کشور و ضرورت افزایش تحرک و فعالیت بدنی مردم، با افزایش زمان تولید و پخش برنامه‌هایی با موضوع ورزش همگانی فرصت ارتقای آگاهی و شناخت هر چه بیشتر جامعه را در زمینه این مقوله مهم فراهم کرده‌اند، قدردانی کرد.

برنامه‌های (شبکه ورزش سیما: برنامه‌های از شنبه، آقای ورزش، باشگاه خانگی، ورزش قهرمانان و کوه‌گشت)، (شبکه سلامت سیما: برنامه ایران فعال)، (شبکه رادیویی سلامت: برنامه افق روشن) و (شبکه رادیویی ورزش: برنامه صبح و ورزش) از جمله برنامه‌هایی هستند که وزیر ورزش و جوانان در این نامه از آن‌ها یاد و قدردانی کرده است.

سلطانی فر در این نامه ابراز امیدواری کرده این توجه و حمایت رسانه‌ای تداوم یافته و برنامه‌های رسانه ملی زمینه همگانی شدن ورزش در کشور و به‌ویژه افزایش سهم ورزش در سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.