یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

امیرحسین شریفی مطرح کرد؛

فیلم «نقره» پروانه ساخت گرفت

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیرحسین شریفی از تهیه کنندگان قدیمی سینما قصد دارد فیلم «نقره» را با موضوعی اجتماعی بسازد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود چنین به صبا توضیح داد: فضای سینما به گونه‌ای مافیایی شده که تهیه‌کننده‌ای نظیر من که نزدیک به ۱۴۰ فیلم در پرونده کاری خود دارد نمی‌تواند فیلم‌های دلخواه خود را تولید کند و وقتی هم با مشقات فراوان، فیلمی تولید می‌کنم اجازه اکران به آن داده نمی‌شود.

وی افزود: «آوازهای سرزمین من» به کارگردانی عباس رافعی فیلمی است که در آن چهره کریه داعش نشان داد می‌شود، اما عجیب است بعد از چند سال هنوز این فیلم روی پرده نرفته است، در صورتی‌که شعار مدیران سینمایی حمایت از این قبیل کارهاست. البته این اتفاق امری عجیب نیست، چون وقتی رییس شورای عالی اکران خود تهیه‌کننده است، طبیعی است فرصت برای دیده شدن فیلم‌هایی نظیر «آوازهای سرزمین من» پیش نیاید.

شریفی در پایان درباره کار جدید خود هم چنین اطلاع رسانی کرد: درصدد هستم فیلمی سینمایی با عنوان «نقره» را جلوی دوربین برم. این فیلم که یک اثر اجتماعی است پروانه ساخت دریافت کرده و به احتمال زیاد محمود معظمی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. دیگر عوامل فیلم بعد از انتخاب سرمایه گذار معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.