شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

تهیه‌کننده و کارگردان سینما خبر داد؛

فیلمی با موضوع نارضایتی‌های مردم، در انتظار پروانه ساخت

عباس رافعی

سینماپرس: «شکست زمان» در قالب داستانی روایت می‌شود که می‌گوید کم‌کاری بخشی از نهادها و مسئولین اگرچه منجر به نارضایتی مردم از وضعیت موجود می‌شود؛ اما زمانی که پای دفاع از مرزها در میان باشد حتی آنها هم حاضر به دفاع از میهنند.

به گزارش سینماپرس، عباس رافعی تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کشور آماده تولید یک فیلم سینمایی در فضای تعقیب و گریز است.  

این فیلمساز که اخیرا تقاضای پروانه ساخت کرده استدرباره فیلم جدید خود  به تسنیم گفت: این فیلم در سه لوکیشن تهران، ترکیه و مرز ترکیه و عراق می‌گذرد و بر خلاف آثار سینمایی قبلی من در گونه حادثه‌ای روایت می‌شود و دارای سکانس‌های تعقیب و گریز است.

وی در ادامه گفت: ترور شخصیت‌های سیاسی، جان‌مایه فیلم اخیر من خواهد بود. پس‌زمینه فیلم به مسائل سیاسی و اجتماعی برمی‌گردد و در قالب داستانی روایت می‌شود که می‌گوید کم‌کاری بخشی از نهادها و مسئولین اگرچه منجر به نارضایتی مردم از وضعیت موجود می‌شود؛ اما بر خلاف آنچه دشمن می‌پندارد حتی افرادی که از این وضعیت ناراضی‌اند، زمانی که پای دفاع از مرزها در میان باشد حاضر به دفاع از میهنند.

رافعی اضافه کرد: فعلا با هیچ کدام از بازیگران وارد گفت‌وگو نشده‌ایم و به محض دریافت پروانه با عوامل فیلم مذاکره خواهم کرد.

این تهیه کننده سینما درباره هزینه تولید فیلم خود و مساله سرمایه‌های مشکوک که این روزها مورد بحث است، گفت: این فیلم مانند دیگر آثار من با هزینه شخصی تولید شده است؛ برای همین من هر دو یا سه سال یکبار فیلم می‌سازم تا سرمایه فیلم در این مدت فراهم شود. برای من روشن است که چرا این سرمایه‌گذاران به سراغ امثال من و فیلم‌هایی که در این قالب ساخته می‌شود نمی‌آیند؛ به نظر می‌رسد که رانت خواران دنبال ویژه‌خواران سینمایی و هنری هستند تا بتوانند با آنها راحت‌تر کار کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.