سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

بوی باران به آخر خط رسید؛

«وقت‌صبح» محرمِ روی آنتن شبکه یک می رود/ «ترور خاموش» ۲۲ شهریور می‌آید

سریال «وقت صبح»

سینماپرس: سریال «بوی باران» جای خودش را به مینی‌سریال «وقت صبح» می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، شبکه یک بعد از پایانِ سریال «بوی باران» به سراغِ یک سریال تولید شده از مرکز صداوسیمای استان سمنان می‌رود. در این سریال کاوه خداشناس با شکل و شمایلِ یک روحانی ظاهر شده و بعد از سِرّ دلبران که از شبکه دو سیما به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن می‌رفت حالا «وقت صبح» به چالش‌های یک روحانی در ایام محرم می‌پردازد.

البته که این سریال شاید شکل و شمایلِ محرمی‌تری نسبت به «ترور خاموش» داشته باشد که درباره مافیای اعتیاد است و قرار بود از این شبکه پخش شود.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «ترور خاموش» هم  به تسنیم گفت: ما از ۲۲ شهریورماه سریال شبکه یک خواهیم بود. این تعویق هم به خاطرِ مناسبتی‌تر بودن مینی سریال «وقت صبح» بود.

این مینی سریال ۶ قسمتی با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است. "وقت صبح" قصه روحانی جوانی را روایت می‌کند که در موقعیت انتخابی قرار می‌گیرد و این انتخاب او را با چالش‌هایی مواجه می‌سازد.

کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان، آیسان والی و(با حضور) عزت الله جامعی ندوشن بازیگران  سریال وقت صبح هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.