سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

جیسون موموا؛

ابرقهرمان دریایی دوباره با نتفلیکس همکاری می‌کند

جیسون موموآ*

سینماپرس: جیسون موموا به عنوان تهیه کننده و بازیگر فیلمی از شبکه نتفلیکس انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جیسون موموآ بازیگر فیلم سینمایی «آکوامن» به عنوان کارگردان و بازیگر در فیلمی با شبکه نتفلیکس همکاری می‌کند.
موموا در این فیلم نقش شوهری را بازی می‌کند که به خود قول داده عدالت را در برابر کسانی که مسئول مرگ همسرش هستند را اجرا کند و در عین حال نیز از تنها خانواده‌ای که برای وی باقی مانده یعنی دختر خود مراقبت کند. گرگ هرویتز و فیلیپ ایسنر این فیلم نامه را نوشته اند.

برایان اندرو مندوزا در حالی اولین تجربه کارگردانی خود را با این فیلک رقم خواهد زد که پیش از این با موموا همکاری‌هایی داشته است. این دو نفر در سال ۲۰۱۸ در فیلم سینمایی «شجاع» و همچنین سریال «مرز» از شبکه نتفلیکس همکاری کرده اند.

علاوه بر جیسون موموآ، برد پیتون و جف فیرسون نیز تهیه کنندگان اجرایی این فیلم سینمایی هستند.

موموا در این باره گفت:از همکاری دوباره با نتفلیکس هیجان زده هستم، مدت‌ها رویای تیمی با بِرد، جف، و بهترین دوستم برایان داشتم که برای پیش از ده سال با هم همکاری داشته ایم. حالا این رویا به واقعیت پیوسته است و با آن‌ها همکاری می‌کنم.

جیسون موموا آخرین بار در فیلم ابر قهرمانی دنیای دی سی با عنوان آکوامن، دیده شده بود که بیش از یک میلیارد دلار فروش جهانی داشت. او همچنین قرار است در سریالی از کمپانی اپل با نام «ببین» ایفای نقش کند.

گفتنی است، ساخت فیلم سینمایی دیگر او به نام «تل ماسه» اقتباس رمان فرانک هربرت، به تازگی به پایان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.