دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

جعفری‌جلوه خبر داد:

بازگشت فیتیله‌ای‌ها از شنبه به قاب سیما/ سریال‌های شبکه دو کدامند؟

فیتیله ای ها

سینماپرس: مدیر شبکه دو سیما اعلام کرد که سریال «دوقلوها» با ایفای نقش فیتیله‌ای‌ها از روز شنبه روی آنتن می‌روند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما تصریح کرد: شبکه دو شبکه زندگی، خانواده محور و برای همه اقشار جامعه است و در طرح تابستانی معاونت سیما، تقسیم کاری برای شبکه‌ها شده و هر شبکه موضوعات اصلی و مکملی دارند. حفظ ادب و زبان فارسی، صله ارحام، گردشگری و سیر و سفر و مهارت‌های آن، ورزش و برخی موضوعات دیگر برایمان مهم است.

او با اشاره به سریال‌های در حال ساخت به «مرضیه» و «سلام آقای مدیر» اشاره کرد و افزود: چند سریال در حال آماده شده است که احتمالاً سریال «سلام آقای مدیر» را تقدیم مخاطبان می‌کنیم، یکی از موضوعات محوری در این ایام بحث مهارت آموزی و تجربه‌های نوجوانان است و فضای این سریال در مدرسه می‌گذرد. سریال «مرضیه» برای محرم تولید می‌شود و امیدواریم نسبت با ایام کار مقبولی باشد.

مدیر شبکه دو با بیان اینکه «بچه مهندس ۳» در حال ساخت است و سه‌گانه حامد عنقا هم تکمیل می‌شود، تأکید کرد: یکی از سریال‌های در حال تولیدمان «بچه مهندس ۳» است. «سرنوشت» را در مهرماه پخش می‌کنیم و تا پایان سال مجموعه‌ای از آثار پیش‌بینی شده است. سه گانه آثار «حامد عنقا» یکی از کارهایی است که ان‌شاالله توفیق پیدا کنیم در ادامه کار موفق «پدر»، تحت عنوان فصل دوم «پدر» مطرح شد اما لزوماً فصل دوم این نیست اما سه‌گانه‌ای است که از «تنهایی لیلا» توفیقی که «پدر» رقم زد برای شبکه و سیما را تکرار کند.

وی به پخش سریال «دوقلوها» اشاره کرد و افزود: سریال «دوقلوها» کار فوق‌العاده است که اگر توفیق پیدا کنیم از شنبه بعد از پخش «محله گل و بلبل» آن را تقدیم مخاطبان خواهیم کرد. هدیه تابستانی شبکه دو به مخاطبانش مجموعه نمایشی «دوقلوها» خواهدبود. این دوستان وارد کار نمایشی سنگین شده‌اند و کار جذابی است و به آنچه امروز مسئله جامعه است می‌پردازند و با زبان طنز و کمدی این اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| بهنام تشکر و سیما تیرانداز در سریال جدید شبکه دو/ شهید فهمیده رادیویی می‌شود

جعفری‌جلوه در گفتگو با تسنیم: «هزار راه نرفته» تذکر گرفت

آیا «کلاه قرمزی» تمام می‌شود؟ / جعفری جلوه: ما بی‌خبریم!

سریال "خانواده دکتر ماهان" یک اثر زودگذر و فراموش‌شدنی تلویزیون

جعفری‌جلوه تأکید کرد: پیش از نگاه به نمایش خانگی به داشته‌های خودمان در تلویزیون نگاه می‌کنیم و کارهای نمایشی بسیار خوبی برای ما تولید می‌شود. ما پخش‌کننده بیش از ۹۰ درصدکارهای ایرانی در حجم وسیع هستیم. طبیعی است که توجه ما به تولیدآثار است و وقتی بتوانیم آثار خوبی تولید کنیم اولویت با این‌هاست. دوستان در مرکز صبا مجموعه‌های خوبی تدارک دیده‌اند.

وی با اشاره به ساخت برنامه جدیدی به نام «سعادت آباد»، خاطرنشان کرد: برنامه جدیدی به نام «سعادت‌آباد» داریم که درباره فرهنگ عمومی و آسیب‌های آن وجود دارد و با حضور کارشناسان مبتحر این حوزه به تحلیل و تجزیه و آموزش می‌پردازد. از «لاک جیغ تا خدا» رویش‌های عفاف و حجاب در ایران است و برنامه‌های دیگری درباره رویش‌های عفاف و حجاب در دنیا را هم مدنظر داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.