دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

انتقام از جوانگرایی در رسانه ملی

آیا با خطاهای بزرگ دیگران هم با همین قاطعیت برخورد می شود؟

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: جواد رمضان نژاد مدیر شبکه پنج سیما در پی پخش سخنان توهین آمیز مداح برکنار شد. این برکناری با دستور عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما و در پی حواشی بوجود آمده در پخش یک برنامه زنده از آنتن این شبکه بوده است؛ قابل توجه آنکه پیش از این معاون سیما نیز از توبیخ مدیر این شبکه خبر داده بود.

به گزارش سینماپرس، تفرقه افکنی علیه برادرانِ اهل سنت در آنتن زنده تلویزیون خطای بزرگی بود که نیاز به برخورد شدید و قاطع نیز داشت اما قطعاً با همان استدلال که مدیر شبکه ۵ بخاطر این خطای فاحش کنار گذاشته می شود، می توان حکم به برکناری معاون سیما و یا حتی ریاست سازمان صدا و سیما و یا برخورد با هرکدام از مدیرانی داد که در حوزه مدیریتی آنها خیانت ها یا خطاهای بزرگی رخ داده است.

کاش با همان قاطعیتی که بخاطر یک مداح و خطای نابخشودنیِ او، تهیه کننده و ناظر و مدیر پخش و مدیر شبکه اخراج می شود، با رسانه هایی همچون ایسنا و شرق که شایعه استفاده جنسیِ زائران عراقی از زنان ایرانی را لقلقه زبان ها کردند و فتنه ای بزرگتر را رقم زدند برخورد می شد و یا بخاطر وجود کارتخوان مجهول در دفتر جناب وزیر نیز با شخصِ وزیر برخورد می شد، نه یک کارمند قراردادی و عادی!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.