دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

فیلم سینمایی «ریست» در تهران کلید خورد

فیلم سینمایی ریست-تعارض

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده در تهران آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، با پایان انتخاب بازیگران و همچنین لوکیشن های مورد نظر برای فیلم «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده، فیلمبرداری این اثر با حضور رضا بهبودی و سودابه بیضایی، بعنوان بازیگران اصلی در تهران آغاز شد و طبق برنامه ریزی تا پس از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

«ریست» فیلمنامه ای متفاوت با محوریت حریم شخصی انسان ها دارد که با ساختاری جدید به نگارش در آمده و به لحاظ تولید و کارگردانی هم اثری نو در کارنامه محمدرضا لطفی محسوب می شود که پیش از این با «روایت ناپدید شدن مریم»، خود را به مخاطبان سینمایی معرفی کرد.

این فیلم در تهران و لوکیشن های حومه شهر فیلمبرداری خواهد شد و برنامه ریزی ها برای حضور آن در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی انجام شده است.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور بازیکران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس می کنم دیوونه شدم...یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم...اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می کنم پشت همه این دوربینا یه نفره...یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!

عوامل «ریست» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.