یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران

ترامپ به گلایه از هالیوود پرداخت

دونالد ترامپ

سینماپرس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در کنفرانس «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» ضمن بیان اینکه در کنگره افرادی هستند که از آمریکا متنفرند، به گلایه از هالیوود پرداخت و گفت: «هالیوود بین مردم آمریکا تبعیض قائل می‌شود.»

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در کنفرانس «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» ضمن بیان اینکه در کنگره افرادی هستند که از آمریکا متنفرند، به گلایه از هالیوود پرداخت و گفت: «هالیوود بین مردم آمریکا تبعیض قائل می‌شود.»

ترامپ در بخشی از سخنانش که در مورد سفر اخیر او به عراق و دیدار با ژنرال‌ها بود داستان گروهبانی را که به او پیشنهاد ایفای نقشی در یک فیلم سینمایی شده بود روایت کرد.

ترامپ گفت که آن کهنه سرباز باید برنده اسکار می‌شد ولی نشد و دلیلش این است که هالیوود نسبت به ملت ما تبعیض قائل است. البته ترامپ نامی از آن بازیگر و فیلمی که در آن بازی کرده بود ذکر نکرد اما احتمالا سخنش بر «آر لی اِرمی» که از نیروهای دریایی سابق بوده که به عنوان مربی آموزش نظامی سربازان خدمت می‌کرده است.

استنلی کوبریک کارگردان سرشناس هالیوودی از او خواسته بود تا در فیلم معروف «غلاف تمام فلزی» از او مشاوره نظامی بگیرد که همین کار منجر به بازی او در نقش «هارتمن تفنگدار دریایی» شد که نامزدی جایزه «گلدن گلوب» را برای وی به ارمغان آورد. اِرمی که سال قبل درگذشت همچنین در فیلم‌های «اکنون آخرالزمان» «هفت» و «کشتار با ارّه برقی در تگزاس» ایفای نقش کرد.

ترامپ در این کنفرانس در زمینه‌های مختلفی سخن گفت. رئیس جمهور آمریکا به دیدار چند روز پیش خود با رهبر کره‌شمالی اشاره کرد و گفت: «ما دیدار بسیار سازنده‌ای با کیم‌جونگ اون در ویتنام داشتم اما توافقی که به عمل آمد خیلی برای من قابل قبول نبود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.