چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

مهدی یراحی: از فعالیت هنری منع شده ام

کنسرت مهدی یراحی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ با انتشار متنی در کانال اختصاصی خود مدعی شد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع کرده است.

به گزارش سینماپرس، مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ سه‌شنبه شب ۱۶ بهمن ماه با انتشار متنی در کانال اختصاصی خود مدعی شد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع کرده است.

در متن منتشر شده از سوی مهدی یراحی آمده است: «اینجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا اطلاع ثانوی عملاً از هرگونه فعالیتِ رسمیِ هنری منع شده‌ام. به‌همین دلیل مجوزهای اجرای من در تمامی کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها (از جمله تور جشنواره رفاه «برفاره») لغو شده است.

فارغ از تمامی خساراتِ مادی و معنوی تحمیل شده، قطعاً بزرگ‌ترین ضایعه‌ این محدودیت برای من، محروم ماندن از دیدارِ شما مخاطبان عزیز است.»

براساس این گزارش مهدی یراحی همزمان با انتشار این متن تیزر تازه‌ترین اثر خود به نام «انکار» به‌عنوان آخرین اثر از آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» را هم منتشر کرده و خبر از انتشار قریب‌الوقوع این اثر موسیقایی داده است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز موضعی درباره این اظهارات مهدی یراحی نداشته است.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.