دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

ضبط «محکومین ۲» به نیمه رسید

سریال «محکومین۲»

سینماپرس: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی در حالی به نیمه رسید که این روزها ضبط آن در خانه سالمندان پیگیری می شود.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و به تهیه‌کنندگی بهروز مفید به اپیزودی در خانه سالمندان رسیده است.

همچنین ۵۰ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است و بازیگران جدیدی نیز به آخرین ساخته سید جمال سید حاتمی پیوستند. مهدی صباغی،اصغر سمسارزاده، شهین تسلیمی، سپند امیر سلیمانی آخرین بازیگرانی هستند که مقابل دوربین سید حاتمی رفتند.

تدوین، صداگذاری و موسیقی به ترتیب توسط مهدی جودی و مسعود سخاوت دوست در حال انجام است. همچنین تصویربرداری این سریال تا خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و تعداد قسمت و بازیگران آن از «محکومین ۱» بیشتر است. به طوری که در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود. موضوع محوری در «محکومین۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و ... بازی می‌کنند.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

 سریال «محکومین ۲»کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت به نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

نظرات

  • معین ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۸
    0 0
    واقعا باعث شگفتی و تاسفه که فعالیتهای به ظاهر هنری برخی کارگردانان و نویسندگان بی سواد که بدون هیچگونه واقع بینی و حتی بی انصافی و نادیده گرفتن نیمی از مسایل مهم جامعه که با سرشکستگی یا بدبختی و توسری خوردن مردان از زنان همراهه و برخی کارگردانان بی اراده یا بی هنر که فقط به خاطر جذاب کردن فیلمهای بسیار تهی و بی ارزششون پای مسائل کلیشه ای و تکراریه حقیر کردن مردان به دست زنان و یا به ولایت رساندن زنان عقده ای نسبت به مردان را بدون ذره ای ابداع و خلاقیت ، وسط میکشن تا سهم تمام و کمال خودشون رو در نشان دادن قطعی هرگونه گناه و بزهکاری و ناهنجاری های مردان ، ( که بدون شک نصفش هم مربوط به زنان میشه رو کتمان میکنند ) و در عوض هرگونه فرشته صفت بودن و کارایی های مفید و بی گناهی و حقوق ضایع شده و نداشته زن و به ریاست رسوندن اونها و هرچه و هرچه که بدترینش مردها هستند و شایسته تنبیه و مجازات و خوبترین و موجه ترینش که زنها هستند و در کنار مردها حقوقشون ضایع میشه و بدبختی دارند و غیره و ذالک ، باعث بشه که در نگاه جامعه مردان اضافی و گناهکار و مجرم شناخته و زن در جامعه فرشته و مدیر و آدم خوبه ی داستانهای بی مغزشون قرار بگیره . این افراد یا واقعا خودشون مرد نیستند یا زیادی به زن احتیاج دارند !!!!! یعنی واقعا هرگونه بدی و جرم و گناه متعلق به مردهاست و زن جماعت معصوم و مظلوم ؟؟؟! شرم و ننگ بر پیشانیه مزدوران نامرد و بی اراده و بی هنر و بی سواد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.