سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

«وزیر ارشاد» سومین کارت زرد خود را از مجلس گرفت

بازدید عباس صالحی از دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت

سینماپرس: نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قانع نشدند.

به گزارش سینماپرس، سوال شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی درباره علت تضعیف حقوق انتشارات و اهل فرهنگ کشور از سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی نمایندگان خانه ملت قرار گرفت.

نهایتا پس از رای گیری نمایندگان با ۹۶ رای موافق، ۶۵ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در جلسه، ‌ پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد را قانع‌کننده ندانستند.

*به گزارش فارس، ‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در نشست علنی چهارشنبه ۱۸ مهرماه سال جاری در جریان طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت عدم نظارت بر سامانه‌های ویدیو درخواستی (VOD) از سوی آن وزارتخانه با ۹۴ رأی موافق، ۷۴ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر  قانع نشدند.  این سوال را نصرالله پژمان فر نماینده مشهد از صالحی پرسید.

همچنین در همان تاریخ  ۱۸ مهر سال جاری و در همان جلسه، نمایندگان در جریان طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص نظارت وی بر عملکرد ضعیف و شائبه دار بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مدیرعامل آن با ۸۰ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر  قانع نشدند.

بنابراین با قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های امروز وزیر اراشاد، مجلس سومین کارت زرد را به عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دادند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.