سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

آخرین وضعیت ساخت «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»

فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»

سینماپرس: ضبط بخش نهایی فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در ایران اوایل این هفته به پایان رسید و مراحل فنی آن در حال انجام است.

به گزارش سینماپرس، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت ساخت «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» گفت:فیلمبرداری بخش نهایی فیلم در ایران پس از شش جلسه، اوایل این هفته به پایان رسید و مراحل فنی آن در حال انجام است.

وی افزود: تدوین این اثر توسط شاهین یارمحمدی انجام می شود و صداگذاری آن را علیرضا علویان بر عهده دارد.

این کارگردان در خصوص بازیگران ایرانی فیلم گفت:به جز پژمان جمشیدی و افسانه پاکرو، امید روحانی نیز به جمع بازیگرانی ایرانی ما پیوست و نقش آفرینی کرد.

غفارزاده بیان کرد: فرم حضور در جشنواره فیلم فجر فیلم را پرکرده ایم و به اتفاق گروه تلاش می کنیم که فیلم را به این رویداد فرهنگی و هنری برسانیم.

فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان و تولید مشترک ایران و ترکیه است که نویسندگی آن را یک گروه ایرانی وترکیه‌ای انجام داده و سرمایه گذاران آن بابک بهروش و سارا احمدی هستند.

بازیگران اصلی این فیلم را پژمان بازغی، افسانه پاکرو، امید روحانی، یوسف چیم و علی بوراک جیلان تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ قصه «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.