سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

ساخت فیلم «ری‌ست» با همکاری ایران و جمهوری چک

امیر سیدزاده

سینماپرس: امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینماجزئیات برنامه‌ریزی تولید فیلم سینمایی «ری‌ست» در قالب تولید مشترک با جمهوری چک را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «ری‌ست» به کارگردانی محمدرضا لطفی که از جمله منتقدان سینما نیز هست، صادر شده و در تلاشیم پیش تولید این پروژه را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: محمدرضا لطفی پیش از این مستند «روایت ناپدید شدن مریم» را جلوی دوربین برده بود که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شد.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: امیدوارم هرچه سریع‌تر پیش تولید این اثر را آغاز کنیم تا با انتخاب بازیگران و دیگر عوامل، این پروژه را جلوی دوربین ببریم.

سیدزاده با اشاره به موضوع این پروژه سینمایی توضیح داد: این فیلم بیشتر درباره به چالش کشیدن دلایل دور شدن آدم‌ها از یکدیگر و بی‌اعتمادی و سلب مسئولیت اعضای خانواده نسبت به هم و جامعه است که به صورت یک داستان دراماتیک نوشته شده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پاسیو» بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم، بی‌شک تا بهمن ماه پروژه را کلید می‌زنیم و تا پایان سال فیلمبرداری را تمام می‌کنیم.

سیدزاده در پایان گفت: این پروژه تولید مشترک ایران و جمهوری چک است که مراحل پس از تولید آن در جمهوری چک دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.