سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

شب گذشته؛

اکران خصوصی «کلمبوس» برگزار شد/ علیمردانی فیلم خود را به علی معلم تقدیم کرد

پوستر تبلیغاتی فیلم کمدی «کلمبوس»

سینماپرس: مراسم اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی «کلمبوس» با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی «کلمبوس» شب گذشته دوشنبه ۱۲ آذر با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و سازندگان فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در این مراسم هاتف علیمردانی فیلم خود را به علی معلم تقدیم کرد و گفت: دوست داشتم این فیلم را به روح علی معلم تقدیم کنم. وی قرار بود اجرای جشن افتتاح «آباجان» را انجام دهد که متاسفانه از بین ما رفت و امشب جایش خالی است. «کلمبوس» محصول رفاقت ها است و بدون همکاران ساخت این فیلم ممکن نبود.

در ادامه بازیگران «کلمبوس» درباره این فیلم صحبت کردند. سعید پورصمیمی با اشاره به نقش موثر فرهاد اصلانی در تولید این فیلم گفت: هسته مرکزی فیلم فرهاد اصلانی بود و من خبر نداشتم که وی در نوشتن سناریو همکاری داشت، امیدوارم شاهد موفقیت و شادی همکارانم باشم.

در ادامه هانیه توسلی و شبنم مقدمی برای این فیلم در اکران آرزوی موفقیت کردند و فرهاد اصلانی درباره اکران «کلمبوس» گفت: از ۳ همکاری با هاتف علیمردانی خوشحالم و امیدوارم فیلم به بار بنشیند و مخاطب از دیدنش لذت ببرد.

در پایان مراسم کیک آغاز اکران «کلمبوس» توسط سعید پورصمیمی بریده شد.

از حاضران در این برنامه می توان به سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، شبنم مقدمی، فرشته صدرعرفایی، گلاره عباسی، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، آذر معماریان، امید معلم، محمدرضا حیاتی، علی دهکردی، مریم شیرازی، ملیسا ذاکری، دیبا زاهدی، مرتضی شایسته، علی سرتیپی، پرند زاهدی، امیر پروین حسینی، رضا رخشان، حبیب ایل بیگی، کیوان مقدم، امیر ادیب پرور و علی نیک رفتار اشاره کرد.

اکران فیلم سینمایی «کلمبوس» از صبح چهارشنبه ۱۴ آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز می شود.

نظرات

  • iran ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۶
    0 0
    یادتونه تو جشنواره ۹۵ ، چه خطاب زشت و بی ادبانه ای به علی معلم کرد. همون موقع که همه به هفت و افخمی و فراستی می توپیدند، این به علی معلم توپید تو جیب اون رو زدی ناراحتش کردی حالا الان که رفته... ؟!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.