شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

مراسم اکران ویژه «درساژ» برای نوجوانان برگزار شد

اکران ویژه فیلم سینمایی «درساژ» برای نوجوانان

سینماپرس: مراسم اکران ویژه «درساژ»، جمعه ۲۵ آبان‌ ماه با حضور بازیگران نوجوان این فیلم‌ سینمایی، در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، این اکران، با محوریت «مرا ببین» که شعار تبلیغاتی کمپین فیلم‌ «درساژ» است، صورت گرفت و مهمانان آن نوجوانان به همراه والدینشان بودند.

در این مراسم، نوجوانان و والدین در دو سالن مجزا به تماشای فیلم نشستند و پس از آن جلسه پرسش و پاسخ با محوریت فیلم برگزار شد که نوجوانان از منظر خود و والدین از منظر خود به فیلم و دغدغه‌هایشان پرداختند.

در این مراسم، پویا بادکوبه (کارگردان)، سمیرا برادری (تهیه کننده)، حامد رجبی (فیلمنامه نویس)، نگار مقدم، یسنا میرطهماسب،باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی (بازیگران) حضور داشتند.

پویا بادکوبه نیز در پایان این مراسم به این نکته اشاره کرد که در ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود تصمیم گرفت نگاهی تازه به معضلات موجود در جامعه داشته باشد، همچنین این فیلم می‌تواند ابزاری برای ابراز دغدغه‌های نوجوان‌هایی مثل گلسا (قهرمان فیلم) و حرکتی در جهت دیده شدن دغدغه های این قشر از جامعه باشد.

فیلم سینمایی «درساژ» تاکنون جوایز معتبر بین المللی متعددی را از آن خود کرده است که از میان آن‌ها می توان به جایزه بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۱۸ و بهترین فیلم اول در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فجر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.