دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

پخش مستند «سید روح الله» از شبکه افق

مستند سید روح الله

سینماپرس: شبکه افق سیما امروز (۱۸ تیرماه) مستند «سید روح الله» ساخته محمد فرج صالحی با موضوع فعالیت های یکی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب را روانه آنتن می کند.

به گزارش سینماپرس، مستند «سید روح الله» به کارگردانی محمد فرج صالحی و تهیه کنندگی مهدی مطهر، امروز - دوشنبه ۱۸ تیرماه - از شبکه افق پخش می شود.

به گفته صالحی کارگردان اثر، شخصیت سیدروح الله میرشاه محمد فردی دغدغه مند بود که برای رسیدن به هدف مقدسی که انتخاب کرده بود حتی از اموال خودش هزینه کند.

صالحی افزود: او یک معلم جوان در آموزش و پرورش بود که با هدف تاثیرگذاری فرهنگی روی نوجوانان ساکن منطقه قلعه حسن خان فعالیت‌های زیادی داشت، سید روح الله با حضور حدود ۲۰ نفر از آنها گعده‌های علمی، فرهنگی و ورزشی تشکیل می داد تا از این طریق وظیفه خود را در جبهه فرهنگی انقلاب به خوبی ایفا کند.

توصیه رهبری به جوانان که تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته ایشان از این قشر است، سرلوحه برنامه های این فعال فرهنگی بود و او تلاش می کرد این سه ویژگی را در نوجوانان و جوانان فعال کند. سید روح الله از هیچ ارگان یا سازمانی کمک مالی دریافت نمی کرد و با برخی فعالیت‌های هنری و اقتصادی تلاش می‌کرد، هزینه‌های اینگونه فعالیت ها را تامین کند.

سرانجام این فعال فرهنگی بعد از سال ها فعالیت و در حالی که تنها ۳۰ سال سن داشت، درگذشت اما راهی که در پیش گرفته بود توسط دیگران ادامه پیدا کرد.

«سید روح الله» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۱۹:۰۰ و تکرار آن ساعت ۱۰:۳۰ روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.