شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

رونمایی از یک آلبوم و برگزاری نشست پژوهشی در ارسباران

آلبوم «تو مَست تری یا من» رونمایی می شود

سینماپرس: فرهنگسرای ارسباران در هفته جاری میزبان دو رویداد هنری خواهد بود، برگزاری یک نشست پژوهشی در حوزه موسیقی و رونمایی از آلبوم «تو مَست تری یا من» در این مکان صورت می گیرد.

به گزارش سینماپرس، نشست پژوهشی باشگاه موسیقی با پیانو نوازی آهنگسازان جوان چهارشنبه ۶ تیر ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

اجرای موسیقی با آثار آهنگسازان جوان متشکل شروین عباسی، نیما عطرکار روشن، علی هاشم لو، افشین مطلق فرد، مسیحا حسن نیا و سینا صدقی در ارسباران با استفاده از ساز پیانو بخش هایی از نشست باشگاه موسیقی ارسباران است.

همچنین قطعات موسیقی نیز توسط کارن سلاجقه، افشین مطلق فرد و مطهر حسینی به اجرا در می آید.

آثار اجرایی در این نشست با حضور توانا و آروین صداقت کیش منتقد موسیقی، صاحبان آثار، نوازندگان و اهالی موسیقی نقد و بررسی می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

آلبوم «تو مَست تری یا من» با آواز داود آزاد رونمایی می شود

آلبوم «تو مست تری یا من» با خوانندگی داود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی دوشنبه چهارم تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود. این آلبوم با الهام از موسیقی خانگاهی و توجه و رعایت نشانه های این موسیقی همسویی دارد.

این آلبوم شامل ۶ تصنیف است که با بداهه خوانی هایی کوتاه و تکنوازی سازهایی چون تنبور و عود مجموعه ای ۱۰ قطعه ای را شکل داده است. اشعار این مجموعه از شاعران به نام ایران چون مولانا، حافظ، عطار، شمس مغربی و شاعر و ترانه سرای جوان سینا مشفقی که نوازنده دف این مجموعه نیز است، انتخاب شده اند.

سخنرانی علیرضا میرعلینقی به عنوان منتقد و موسیقی شناس و بهروز رضوی، اجرای قطعاتی از این آلبوم موسیقی با همراهی داود آزاد (عود و تنبور)، جاهد محمدی (تنبور و جورا باغلاما)، نوید مثمر (جورا باغلاما)، صدرا مشفقی (بربط، رباب و بم تار)، محسن عبادتی (کمانچه باس)، سینا مشفقی (دف و بندیر) و بهنام بوستان (ساز های کوبه ای) بخش هایی از این برنامه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.