چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

بازدید مدیر گروه نوجوان سیمافیلم از «خانواده دکتر ماهان»

سریال «خانواده دکتر ماهان»

سینماپرس: مدیر گروه نوجوان سیمافیلم با حضور در پشت صحنه سریال «خانواده دکتر ماهان» از مراحل تولید و ساخت این سریال بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود صباح مدیر گروه نوجوان سیمافیلم و مشاور رییس این مرکز با حضور در پشت صحنه سریال «خانواده دکتر ماهان» از مراحل تولید و ساخت این سریال بازدید کرد.

در این بازدید، مسعود صباح در گفتگو با عوامل، کارگردان و تهیه کننده سریال «خانواده دکتر ماهان» در جریان مراحل تولید این مجموعه  قرار گرفت.

فیلمبرداری سریال «خانواده دکتر ماهان» هم اکنون در تهران در حال انجام است و گروه به زودی برای تهیه ادامه کار عازم استان گیلان خواهند شد.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش گروه نوجوان سیمافیلم ساخته می شود.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، حدیث فولادوند، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، مختار سائقی، جلال فاطمی، مهران نائل، حمیدرضا هدایتی راد، کریم قربانی، فریده دریامج، مجتبی رجبی معمار، مرتضی علی آبادی، مینا نوروزی  به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان بدین شرح معرفی می شود: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان:  راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، طراح صحنه و لباس:  سهیلا نعمتی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، برنامه ریز:  سامرند معروفی، تدوینگر: مژده قاجاریه، دستیار اول کارگردان: امین وجگانی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، دستیار برنامه ریز: فرید یوسف پور، دستیار۲کارگردان محمدواحدی گروه تدارکات:کامبیز اینانلو، وحید دمنده، سامان تبریزی، میلاد عرب عامری، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.