چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

ثبت‌نام کارگاه‌های فیلمسازی مقدماتی جشنواره عمار

فیلمسازی مقدماتی هشتمین جشنواره فیلم عمار

سینماپرس: با توجه به برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی مقدماتی جشنواره عمار طی روزهای ۷ تا ۱۴ دی، مهلت ثبت‌نام این کارگاه ها تا روز ۴ دی تعیین شد.

به گزارش سینماپرس، در آستانه برگزاری هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی مقدماتی این جشنواره آغاز شد.

عناوین این کارگاه‌ها و مدرسان آن که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان جبهه انقلاب، طی روزهای ۷ تا ۱۴ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر، در هشت جلسه، در سینما فلسطین برگزار می‌شود، به این شرح است:

کارگاه قصه و روایت در مستند (محمدصادق باطنی)/ کارگاه تدوین مقدماتی شامل مبانی تدوین و تداوم روایت در تدوین(سیدمهدی کرباسی)/ کارگاه کارگردانی مستند  (مهدی زمانپور کیاسری)/ کارگاه تصویربرداری مقدماتی(سیدمهدی حسینی)

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های فیلمسازی مقدماتی هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌توانند با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی  www.AmmarFilm.ir پس از اطلاع از شرایط شرکت در این کارگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام در آن‌ها اقدام کنند.

kargah ammar poster

بنابر این گزارش، با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها ، افرادی که زودتر در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

گفتنی است به کلیه هنرآموزانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته باشند، «گواهی» شرکت در این دوره های از سوی مدرسه سینمایی عمار اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است که هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به www.AmmarFilm.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.