شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

انتشار نخستین تیزر انیمیشن پاکوچک + فیلم

پوستر انیمیشن پا کوچک

سینماپرس: نخستین تیزر از انیمیشن پاکوچک با نقش آفرینی Tatum منتشر گردید.

به گزارش سینماپرس، در انیمیشن جذاب جدید کمپانی برادران وارنر با عنوان «پا کوچک» (Smallfoot)، بازیگر امریکایی چنینگ متیو تیتوم( Channing Matthew Tatum ) نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. در تریلری که به تازگی منتشر شده، خشم و غضب عنصر مهم این فیلم انیمیشنی است. در این تریلر آشنایی بسیار جزیی و کوتاهی با یتی ها و نحوه زیستن و زندگی آنها خواهیم داشت.

به گزارش فیلم نیوز، تتام در گپ و گفتی با مردم اظهار داشت که :”دروغ گفته ام اگر نگویم چقدر هیجان زده هستم تا دخترم مرا در بازی در چنین فیلمی ببیند، حتی اگر به او نگویم که اون منم، مطمینم که از این فیلم خوشش خواهد آمد. او یک منتقد سخت گیر است. فیلم پا کوچک  سبک و تنوع خاصی دارد که یادآور آهنگ Looney Tunes قدیمی است که وقتی من بچه بودم خیلی دوستش داشتم. دختر من عاشق کمدی فیزیکی است  مانند زمانی که من از روی چیزی می افتم و طوری وانمود می کنم که انگار به خودم آسیب زده ام ”

در انیمیشن پا کوچک بازیگران دیگری همچون جیمز کوردن (James Corden)، زندایا کامن (Zendaya, Common), لبرون جیمز (LeBron James) , گینا رودریگز (Gina Rodriguez), دنی ده ویتو (Danny DeVit), یارا شهیدی (Yara Shahidi), الی هنری (Ely Henry) و جیمی تاترو (Jimmy Tatro) در این انیمیشن صدا پیشگی کرده اند.

کارگردان این فیلم کمپانی برادران وارنر «کاری کریکپاتریک» (Karey Kirkpatrick) برنده جایزه اسکار برای انیمیشن های فرار مرغی و جیمز و پیچ گنده خواهد بود. تاریخ اکران این فیلم ۲۸ سپتامیر ۲۰۱۸ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.