دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

روایت کسانی که مرگ را تجربه کرده اند

زندگی پس از مرگ؛ سوژه مستندی جدید از «لیلا خلیل زاده»

مستندی «زندگی پس از مرگ»

سینماپرس: فیلم مستند «ان دی ای» با موضوع زندگی پس از مرگ برای شبکه مستند سیما در حال ساخت است.

لیلا خلیل زاده کارگردان این فیلم مستند در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در این مورد توضیح داد: «ان دی ای» مخفف جمله  near death experience به معنی تجربه نزدیک به مرگ است که به احتمال زیاد نام این فیلم تغییر می کند.

وی در ادامه گفت: موضوع این فیلم نمونه های مستند و حقیقی  افرادی است که به علت کما، ایست قلبی و تصادف می میرند و بعد از مرگ دوباره به زندگی بر می‌گردند.

وی افزود: این فیلم مستند در باره آدم هایی حرف می زند که یک بار در زندگیشان مرگ را تجربه کردند. اینکه در این مقطع زمانی آنها چه چیزی می بینند بحث اصلی این فیلم است و همه این افراد در گفته هایشان وجه مشترک زیادی دارند.

خلیل زاده به صحبت هایش ادامه داد: تحقیق و پژوهش این فیلم دو ماه زمان بردو در حال حاضر بخش اعظم ضبط تصاویر این فیلم به پایان رسیده و مقدار کمی از تصویربرداری باقی مانده است. فیلم همزمان با ضبط  تصاویر در مرحله انیمیت و تدوین نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: در کنار تصاویر واقعی افراد و فضای مستند گونه که فیلم دارد بخش هایی از فیلم با فیگور انیمیشن افراد ساخته می شود.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و تدوینگر: لیلا خلیل زاده، مدیر تصویربرداری: عباس حسین زاده، دستیار تولید: مانی اسماعیلی، دستیار تصویربرردار: فرشته شفیعی، مجید رضایی، دستیار کاررگردان: حاله تهرانی

فیلم مستند ان دی ای در ۳۰ دقیقه  محصول شبکه مستند است و قرار است پس از ساخت از این شبکه پخش شود.

پیش از این لیلا خلیل زاد مستندهایی چون «پرتره فیلمساز»، «میل و نمد»، «یک نفر می بافد» و ... را ساخته است.

برچسب‌ها

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۶
    0 0
    دوست دارم مثل همیشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.